olehenri Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Less is more Jeg personlig syns det er artigere om noen kikker på bilene jeg kjører fordi de ser noe de liker, enn ting som roper " HEEEEEEEEEEEI SEEE PÅÅÅ MEEG! " Mine 3 siste har vært cleant, og lavt Lettere å si hvis en kjører S14, litt annerledes med en astra eller galant Joa, men hadde en 95` Civic som fikk mer blikk enn hva S14 får Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Joa, men hadde en 95` Civic som fikk mer blikk enn hva S14 får Den vil jeg gjerne se ^^ ! Lenke til kommentar
Rubenevo Skrevet 12. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2014 (endret) Liker oppmerksomhet på biler, så ting som gjør at den får blikk er bra! ikke sånne blikk som sier "hva faen er det der", men "den der var dritrå!" Endret 12. mai 2014 av Rubenevo Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Joa, men hadde en 95` Civic som fikk mer blikk enn hva S14 får Den vil jeg gjerne se ^^ ! Men syns trådstarter skal holde bilen clean, de galantene der er fine når de er lave og med orginale fangere Hiver inn noen bilder jeg fant i en spoiler, får ikke lakkeffekten i bildene men. Lenke til kommentar
Rubenevo Skrevet 12. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2014 Joa, men hadde en 95` Civic som fikk mer blikk enn hva S14 får Den vil jeg gjerne se ^^ ! Men syns trådstarter skal holde bilen clean, de galantene der er fine når de er lave og med orginale fangere Hiver inn noen bilder jeg fant i en spoiler, får ikke lakkeffekten i bildene men. Clean er bra! Så litt senk, nye felger og soting av vinduer er det som skal til? og fjerne merker osv? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Joa, men hadde en 95` Civic som fikk mer blikk enn hva S14 får Den vil jeg gjerne se ^^ ! Men syns trådstarter skal holde bilen clean, de galantene der er fine når de er lave og med orginale fangere Hiver inn noen bilder jeg fant i en spoiler, får ikke lakkeffekten i bildene men. Clean er bra! Så litt senk, nye felger og soting av vinduer er det som skal til? og fjerne merker osv? Jess, i min bok iallefall! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 (endret) Alt med styling er veldig subjektivt. Jeg syns senk er pent, men det bør også være praktisk. Såpass praktisk at frontfangeren går over fortauskanten f.eks. Soting av vinduer ser også bra ut, men er jo opp til deg om det er verdt det. Koster litt å få det ordentlig gjort. Emblemene ville jeg latt være, da jeg syns bilen mister mye preg når de er tatt vekk. Hos mange så virker det også som at de har fjernet emblemene nettopp fordi bilprodusenten ikke er så "tøff" som de hadde ønsket. Endret 12. mai 2014 av Vertical^ Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Med cleaning mener jeg ikke nødvendigvis alle emblemer, Bilmerke syns jeg burde være tilstede, men modell, motortyper og andre koder for ditt og datt syns jeg ikke noe særlig om. Lenke til kommentar
Rubenevo Skrevet 12. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2014 Med cleaning mener jeg ikke nødvendigvis alle emblemer, Bilmerke syns jeg burde være tilstede, men modell, motortyper og andre koder for ditt og datt syns jeg ikke noe særlig om. På min er det både Merke-badge, navn og "sport" emblem det eneste som ikke passer er Galant bakpå Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 (endret) Med cleaning mener jeg ikke nødvendigvis alle emblemer, Bilmerke syns jeg burde være tilstede, men modell, motortyper og andre koder for ditt og datt syns jeg ikke noe særlig om. På min er det både Merke-badge, navn og "sport" emblem det eneste som ikke passer er Galant bakpå Mitsu merker syns jeg du kan beholde iallefall, liker fargebadges Hvordan tenker du på hjul da? Vanvittig mye pent å velge imellom, enn det du finner på typiske felgsjapper som stortsett fører kjedelige hjul.. Endret 12. mai 2014 av olehenri Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Jeg liker stock biler uten for mye rice. Hiv på noen lav-profil deep-dish felger som Civicen til olehenri. Jeg ser også at kaliperne dine kunne trengt en annen farge en "Classic Rust". Lenke til kommentar
Rubenevo Skrevet 12. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2014 Med cleaning mener jeg ikke nødvendigvis alle emblemer, Bilmerke syns jeg burde være tilstede, men modell, motortyper og andre koder for ditt og datt syns jeg ikke noe særlig om. På min er det både Merke-badge, navn og "sport" emblem det eneste som ikke passer er Galant bakpå Mitsu merker syns jeg du kan beholde iallefall, liker fargebadges Hvordan tenker du på hjul da? Vanvittig mye pent å velge imellom, enn det du finner på typiske felgsjapper som stortsett fører kjedelige hjul.. liker felger som er store og fine men ikke for store:) Kunne tenke meg 17-18" med endel/ noen få sprinkler! Ikke for mye rice som ble sagt over her, men en bil som trekker oppmerksomhet r alltid bra Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 SSR, Varrstoen, Volk, Rota, XXR, Ultralite har mye fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå