Rubenevo Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 (endret) Hei!Jeg har en Mitsubishi Galant Sport fra 2003 som jeg gjerne vil gjøre litt med, den er nyvasket og alt det der, og etter at det mest basic er gjort så vil jeg gjerne gjøre litt ting med den. Men hva er det som anbefales av mods osv?legger ved bilde av bilen så dere kan se hvordan den ser ut! Den har en 2 liter bensinmotor på 133 hk Endret 11. mai 2014 av Rubenevo Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Felger og senk. Enkelt og greit! Lenke til kommentar
Populært innlegg *F* Skrevet 11. mai 2014 Populært innlegg Del Skrevet 11. mai 2014 Hva med noe sånn? 18 Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Enig med Durochris. Soting helt frem til A stolpen er også pent. Lenke til kommentar
Rubenevo Skrevet 11. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2014 Enig med Durochris. Soting helt frem til A stolpen er også pent. Hvor store felger og hvor mye senk ville passet på den? kan endel teknisk om bil, men ikke moding! Og hvor mye soting? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Hør på Duro! 17/18", hold det innenfor de lovlige bestemmelsene, så kan du kanskje få det i vognkortet. Ikke helt svart, tint så det er lovlig Orange blinklys hvis det er mulig å skaffe? Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Turbo, turbo, turbo, turbo Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 kommer jo ann på hva du skal bruke den til. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Synes nå den så god ut fra før, senking og noen felger som ser ut, lavprofils 17" kanskje? Lenke til kommentar
Rubenevo Skrevet 12. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2014 Har allerede en liten spoiler og litt andre fangere og kjørt, men det er originalt til bilen også et bra anlegg! Skal se hva senk og felger koster Faren min er bilmekaniker så han hjelper meg hvis det er noe jeg ikke får til, men bilen skal brukes til vanlig til og fra skole og jobb osv Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Senk vil jeg tro du må bruke en 4-7000 på. Felger rundt det samme. Spørs helt på merke og kvalitet egentlig Husk at du også vil trenge nye dekk, noe som heller ikke er spesielt billig. Lenke til kommentar
Rubenevo Skrevet 12. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2014 Senk vil jeg tro du må bruke en 4-7000 på. Felger rundt det samme. Spørs helt på merke og kvalitet egentlig Husk at du også vil trenge nye dekk, noe som heller ikke er spesielt billig. Får nye sommerdekk av faren min, så jeg kan selv kjøpe felg mener jeg har sett senk for rundt 2000? på xtremecar.no osv? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 For å være på den seriøse siden: Senking vil bare gi deg ulemper, du trenger litt bakkeklaring så lenge du skal kjøre i Norge 1 Lenke til kommentar
Rubenevo Skrevet 12. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2014 For å være på den seriøse siden: Senking vil bare gi deg ulemper, du trenger litt bakkeklaring så lenge du skal kjøre i Norge spørs hvor mye senking det er da men ja, er enig i den! Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Skal du nå kjøpe senkefjærer/coilovers så ikke gå etter billigste alternativ. Konsekvensene av dårlig kvalitet er ikke verdt den originale besvarelsen. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Billig senk har og en tendens til å synke litt etter noen år, etter min erfaring iallefall. Skal du senke den burde du stive den opp litt i tillegg, så går det helt fint å kjøre med litt lav bil rundt om. Men som de sier så er less is more. Felger, senk, fjerning av emblemer, toning av ruter, "US look" lys (orange lysende park lys), eksos anlegg med pen lyd, åpent luftfilter etc.. Lenke til kommentar
Rubenevo Skrevet 12. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2014 (endret) Billig senk har og en tendens til å synke litt etter noen år, etter min erfaring iallefall. Skal du senke den burde du stive den opp litt i tillegg, så går det helt fint å kjøre med litt lav bil rundt om. Men som de sier så er less is more. Felger, senk, fjerning av emblemer, toning av ruter, "US look" lys (orange lysende park lys), eksos anlegg med pen lyd, åpent luftfilter etc.. har allerede ganske bra eksos, plass til skoen inni Så egentlig bare gjøre den mer stealth? Vil ha en stilig bil, men uten at den blir for jalla Endret 12. mai 2014 av Rubenevo Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Less is more Jeg personlig syns det er artigere om noen kikker på bilene jeg kjører fordi de ser noe de liker, enn ting som roper " HEEEEEEEEEEEI SEEE PÅÅÅ MEEG! "Mine 3 siste har vært cleant, og lavt Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Less is more Jeg personlig syns det er artigere om noen kikker på bilene jeg kjører fordi de ser noe de liker, enn ting som roper " HEEEEEEEEEEEI SEEE PÅÅÅ MEEG! " Mine 3 siste har vært cleant, og lavt Lettere å si hvis en kjører S14, litt annerledes med en astra eller galant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå