da Gauss Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Har kjøpt Max Payne (Orginal), og oppdatert til 1.05. Med andre spill lager jeg en image, slik at jeg slipper å ha cd-en i når jeg spiller. Dette får jeg ikke til med max Payne. Både nero og Isobuster rapporterer om "can't read sector" helt i starten på lesingen. Noen tips? Finnes det eventuelt no-cd crack til V1.05? Har ikke funnet noe... Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 ja det finnes, men er det helt lurt å spørre om det her? (med tanke på brudd av forumregler o.l) det er jo bare å bruke cd'en! <dyr løsning>kjøp deg en cd rom og monter den inn i kabinettet uten mulighet for å skifte cd. problem solved</dyr løsning> Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 <dyr løsning>kjøp deg en cd rom og monter den inn i kabinettet uten mulighet for å skifte cd. problem solved</dyr løsning> God idé! ..................eller kansje ikkje..................... Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 hvis jeg skal anbefale noen programmer så er det Alcohol 120% (brenne og lese images) og [sensurert] (se hvlken kopisperre det er på cd'en) brukte clonecd før, men alcohol 120% er overlegent til de grader! Lenke til kommentar
TST Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Anbefaler alle om å lese retningslinjene før de skriver noe de vil angre på i denne tråden. Har allerede sensurert ett innlegg og gitt advarsel. Tråden blir overvåket. Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 jaja, er ikke så greit. Bruk Clone CD for å lage image av cd'n din. Lenke til kommentar
da Gauss Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 Det ser ut som alcohol 120% funker perfekt... Takker for all hjelp. Vet at det kan være en tynn linje mellom lov og ikke-lov innenfor dette temaet. Men når man først har kjøpt spillet, bør det gå an å spille uten å ha cd'en i spilleren hver gang (støy, bryderi, treg lasting av explorer og windows osv). Det er ellers fint å ha oppmerksomme moderatorer. Ha en fin kveld. Lenke til kommentar
erlber Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Det burde vel egentlig ikke være en konflikt med retningslinjene om en kar tar en fullt lovlig sikkerhetskopi av et spill han har kjøpt.... Hvem bryr seg om kopien ligger på harddisken eller på en cd? Lenke til kommentar
TST Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Det burde vel egentlig ikke være en konflikt med retningslinjene om en kar tar en fullt lovlig sikkerhetskopi av et spill han har kjøpt.... Hvem bryr seg om kopien ligger på harddisken eller på en cd? Poenget er at informasjonen som blir utvekslet her kan misbrukes. Det er opp til oss å vurdere hva vi ønsker å ha på vårt forum eller ikke. Ettersom da Gauss har fått svar på sitt spørsmål velger jeg å stenge denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg