Hans79 Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 hei,er det noen av dere som har hatt problemer etter å installert firmwaren? Jeg har ikke tørt å starte maskinen siden det er så mange som har problemer etter dette. Det er jo min andre PS4 maskin jeg har. Den første varte jo i 10 min. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Vennelista tryna helt hos meg. Den "låste" seg over startmenyen, og låg der noen minutter før den forsvant. Så kunne man gå inn på den igjen. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Har ikke hatt problemer med selve oppdateringen. Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Har hatt problemer med vennelista etter oppdateringen. Den er treig, av og til vil den ikke laste og jeg må starte konsollen på ny. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Jeg har hatt problemer med flimring/artifacts når HDCP er skrudd på. Måtte skru av HDCP eller "Deep colour" i videoinnstillingene så fungerte det normalt igjen. Men et lite øyeblikk der trodde jeg skjermkortet var ødelagt Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Ingen problemer som jeg har lagt merke til. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Problemer med at saves ikke lastes opp til skyen, får feilmelding hver gang jeg skrur på PS4. Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Problemer med at saves ikke lastes opp til skyen, får feilmelding hver gang jeg skrur på PS4. http://www.reddit.com/r/PS4/comments/24qtx5/any_ideas_what_the_issue_may_be_save_not_auto/ Slett saves fra skyen, start spillet, neste gang du går i standbymodus så vil maskinen laste opp nye saves uten problemer. Vistnok en konflikt med saves allerede lagret i skyen etter firmware oppdatering. Hvis du er redd for å miste noen saves så eventuelt ta backup av dem på en usb stick før du sletter dem fra skyen. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Takk for tips, får teste det ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå