Gå til innhold

intel celeron

bono

Anbefalte innlegg

jeg har et budskap til dere noober der ute, dere som skal oppgradere, kjøpe ny pc, eller hva det måtte være som gjør at dere skal kjøpe ny prosessor: for all del, for alt i livet, IKKE kjøp intel celeron!!! :evil: de er bokstavelig talt laget og designet for å klikke :yes: vår pc klikker som jeg aldri har sett makan til. gjett hvorfor? intel celeron. kjøp amd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg har et budskap til dere noober der ute, dere som skal oppgradere, kjøpe ny pc, eller hva det måtte være som gjør at dere skal kjøpe ny prosessor: for all del, for alt i livet, IKKE kjøp intel celeron!!! :evil: de er bokstavelig talt laget og designet for å klikke :yes: vår pc klikker som jeg aldri har sett makan til. gjett hvorfor? intel celeron. kjøp amd!

Knallbra innlegg, elsker ubegrunnede påstander. Knallbra topic også, forresten. Har du tørrtrent på dette innlegget lenge?

Seriøst: Hvorfor kan du ikke komme med noen argumenter istedet for tåplige, ubegrunnede påstander? Hvordan vet du at Celeronen din er årsaken til et problem du har? Har du formatert og lagt inn OS på nytt? Har du sjekket at temperaturene er der de bør være? Har du sjekket minnebrikkene for feil? Har du i det hele tatt noen grunn til å mistenke Celeronen din? Hvis ja, hvorfor ikke nevne hva dette er?

Lenke til kommentar

Tviler på det er prosessoren sin skyld at PC'en din klikker. En prosessor gjør aldri* feil hvis den ikke er skadet. Men at Celeronen din spiser bæsj når det kommer til ytelse er det vel ingen som kan motsi :)

* hvis produsenten/utviklerne ikke har bæsja på leggen :)

Lenke til kommentar

Knallbra innlegg, elsker ubegrunnede påstander. Knallbra topic også, forresten. Har du tørrtrent på dette innlegget lenge?

Seriøst: Hvorfor kan du ikke komme med noen argumenter istedet for tåplige, ubegrunnede påstander? Hvordan vet du at Celeronen din er årsaken til et problem du har? Har du formatert og lagt inn OS på nytt? Har du sjekket at temperaturene er der de bør være? Har du sjekket minnebrikkene for feil? Har du i det hele tatt noen grunn til å mistenke Celeronen din? Hvis ja, hvorfor ikke nevne hva dette er?

ja det er prosessoren, eller chipsettet på hk. har formatert flere ganger og lagt inn os utallige ganger. bytta ram, også...

Lenke til kommentar

Ah, jeg simpelthen eeeeelsker å rakke ned på slike som deg, bono! Makan til usaklig innlegg er det jammenta lenge siden jeg har sett! Du snakker om "noober"? Du er visst litt grønn du også vil nå jeg si, siden du bare slenger slik dritt ut her uten å tenke deg om! Det kan være mange grunner til at det klikker. Og som du selv sier her i ett innlegg litt lenger nede: "det kan jo være chipsettet også"... :roll: Så, da datt argumentasjonen din bort mot celeron da? Og selv om man ikke har celeron, så kan man jo alltids bruke en p4? Er enig i at celeron ikke er allverdens, om det ikke er som en workstation da. Der er de kjekke å billige!

Må vel komme til poenget da. Neste gang du lager ett innlegg, FOR GUDS SKYLD IKKE TENK DEG OM! DET ER LÆRERIKT Å INTERESANT Å LESE SLIKE OBJEKTIVE INNLEGG! & så håper jeg du fatter ironien min i det siste jeg skrev her.... :roll:

Lenke til kommentar

ja det er prosessoren, eller chipsettet på hk. har formatert flere ganger og lagt inn os utallige ganger. bytta ram, også...

Må jeg si det en gang til? HVORDAN vet du at det er prosessoren? Du kommer med mindre innformasjon enn Bin Laden i politiavhør jo. PS: Du er klar over at dersom det er chipsettet som er feilen, så faller alle dine tidligere påstander i grus?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...