Ovidia2 Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Jaktgudinnen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Knallbra kvalitet dette her Tove! Meget bra ljossetjing og lekre fargetonar. Tittelen er midt i blinken! Helsing frå ein jeger 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 11. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2014 Knallbra kvalitet dette her Tove! Meget bra ljossetjing og lekre fargetonar. Tittelen er midt i blinken! Helsing frå ein jeger Hjertelig takk for fine ord Magnar! Så hyggelig du likte det og at du til og med er en jeger:) MVH Tove Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Du har en egen bildesignatur som er lett å kjenne igjen, Ovidia2. DET er kvalitet. 1 Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Henger meg på de andre, kvalitet. 1 Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Skikkelig flott. Gott gjennomført angående fargevalg og eksponering. Tankene går mot eventyr, og ser for meg at det kan være en prinsesse sol ligge i en slags dvale. Lenke til kommentar
Svampebob_1 Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Henger meg på de andre her. Usedvanlig godt etterbehandlet, fine farger og god bildekvalitet! :-) Om det er noe jeg vil sette fingeren på, så må det være det at modellen virker veldig anstrengt. Akkurat som om hun mangler støtte til hodet og må holde det oppe. Dette kan for alt jeg vet være bevisst fra fotografens side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg