AnonymDiskusjon Skrevet 12. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2014 Hvor bor du? Send PM om du vil Oslo. Gi meg noen gode grunner til at jeg skal sende deg PM :b Anonymous poster hash: ac561...09e Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Du er kvinne. Han er mann. Og dere brenner samme brann? 2 Lenke til kommentar
Shortie Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 (endret) . Endret 5. august 2016 av Shortie Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 negativt, kunne aldri vært sammen med ei som var avholds. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Oslo. Oslo! Var innom Dubliners i helga, veldig god stemning der til tross for at jeg ikke drikker. Godt med et glass Sino med isbiter da. Dessuten er de fleste folk som er berusa glade. Og da er det bare å... "suge" til seg energien deres, og leve på den. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Selv drikker jeg ikke fordi jeg ikke liker smaken. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Hva synes dere gutter om jenter som ikke drikker? Kjedelige? KAn dere bli sammen med en jente uten at hun drikker? Alle i min vennekrets drikker og drar ut… :/ kanskje skal teste ut bylivet en gang.. Hvordan er det J19 Anonymous poster hash: ac561...09e Hva tenker dere om jenter som ikke drikker? Anonymous poster hash: ac561...09e Finnes ikke noe mer positivt enn å ikke drikke. Jeg personlig klarer ikke jenter som skal på byen hver helg. Kjæresten min satser heldig vis seriøst på Fotball og trening, så hun er skjeldent ute på fest. Bylivet er noe man vokser av seg. I hvert fal de fleste. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Drikker ikke selv, så stor bonus om jenta også er avholds. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2014 Så bra da! synes ikke alkohol smaker godt u det hele tatt... Kan sikkert lære meg å drikke vin sånn at jeg kan ta et par glass med min fremtidige kjæreste på en kjæreste kveld Anonymous poster hash: ac561...09e 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Det viktigste på en kjærestekveld er stemningen. At man nyter et glass vin, kan like gjerne være at man nyter et glass brus. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Øh... nei. Ihvertfall ikke til mat. Vann eller øl uten går an, men søtt drikke ødelegger i grunn det meste. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Det kommer selvfølgelig ann på maten man spiser, men det er ingen problemer å klare seg uten rødvin og slikt skvip. Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Øh... nei. Ihvertfall ikke til mat. Vann eller øl uten går an, men søtt drikke ødelegger i grunn det meste. Etter jeg begynte å lære meg å like vin er jeg enig der! Jeg er vel fortsatt en nybegynner på vin, men likevel . Og så er det noe eget å kunne ta seg et glass vin eller to (eller mer) med en flørt. Om noen drikker eller ikke tenker jeg at ikke har noe å si, og det er vel bedre å ikke drikke enn at han drar på byen flere ganger i uka. Det er også perioder av livet, de fleste blir vel voksne før eller siden. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Det finnes andre drikker enn brus da. Boblevann med juice i, f.eks. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Selv drikker jeg ikke fordi jeg ikke liker smaken. Kjenner til fenomenet. Personlig har jeg aldri vært fan av ytterjakker, for jeg liker ikke fargen. 4 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 En annen ting er at mange blir spydige av alkohol. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2014 Er ikke en deal breaker, men hva med festivaler, konserter, kafe/barer, grilling i parken? Man må ikke drikke, men opplever i grunnen at jeg liker jenter som er avslappet på området. Anonymous poster hash: 0bec1...f8a 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 festivaler, konserter, kafe/barer, grilling i parken?Må man drikke alkohol for å kunne nyte dette fullt ut? Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Foretrekker jenter som ikke drikker. Drikker ikke selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå