AnonymDiskusjon Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Hva synes dere gutter om jenter som ikke drikker? Kjedelige? KAn dere bli sammen med en jente uten at hun drikker? Alle i min vennekrets drikker og drar ut… :/ kanskje skal teste ut bylivet en gang.. Hvordan er det J19 Anonymous poster hash: ac561...09e Hva tenker dere om jenter som ikke drikker? Anonymous poster hash: ac561...09e Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Ser på det som positivt, ja. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Det er jo et personlig offer hvis du bestemmer seg for at det aldri skal en dråpe alkohol inn i kroppen din. Det er jo mange hyggelige middager som kunne vært enda hyggeligere om man delte en flaske vin ved siden av, for eksempel. Jeg leser imidlertid innlegget ditt som at "drikking" må forstås som "fylla", og i så fall vil jeg si at avholdenhet er en utrolig inspirerende egenskap, som jeg selv tror jeg ville verdsatt og respektert i en partner. Det er litt kjedelig hvis man aldri får med seg kjæresten sin på fest, vel å merke, men jeg mener selv at forsiktighet rundt alkohol i all hovedsak er en positiv greie. Fremfor alt er dette utrolig viktig hvis du noen gang vil ha barn, er min mening. 3 Lenke til kommentar
M98kF1 Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Det kommer helt an på hvorfor de ikke drikker alkohol. Om de har dårlige erfaringer med fyll, ikke liker å være beruset, ikke liker smaken, er vokst opp i ett avholdshjem og dermed bare har "arvet" det, etc. så er det helt uproblematisk Om de er avholds fordi de tilhører en sær sekt, som ett ledd i ett sykelig forhold til "sunnhet" eller noe sånnt så holder jeg meg på trygg avstand. Samme gjelder forsåvidt folk som drikker alkohol også, om du bare synes det er gøy å være dritings kommer i en annen klasse enn feilslått selvmedisinering 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Jeg synes at det er positivt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Måtehold er en god ting i alle sammenhenger, ekstremisme er stort sett alltid negativt. Så jeg blir skeptisk til folk som er hysterisk avholds og de som drikker seg fullstendig sanseløse, begge typer kan fort bli plagsomme (på forskjellig vis). Lenke til kommentar
Zakke Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Jeg er ikke noe bylivsmenneske eller festemenneske selv, og liker best å drikke alkohol i mer rolige omgivelser som f.eks til mat, med kompiser, eller rett og slett alene for den del. Så for min del hadde det bare vært en fordel å ha en jente som ikke var så veldig glad i å feste. Men *helt* avholds hadde kanskje blitt litt kjedelig igjen. Finnes jo en mellomting 4 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Hva synes dere gutter om jenter som ikke drikker? Kjedelige? KAn dere bli sammen med en jente uten at hun drikker?Det er bare positivt å ikke drikke. Er avholds selv, og har ikke så alt for store problemer med å ha det gøy på byen om det skulle trengs. (Men er ofte jeg drar tidlig siden folk har en tendens til å bli for fulle) Alle i min vennekrets drikker og drar ut… :/ kanskje skal teste ut bylivet en gang.. Hvordan er detBylivet er... variabelt. Om du ikke har lyst til å drikke, vil du nok oppleve rimelig heftig drikkepress. (Hvorfor drikker ikke du? Liker du ikke? er du religiøs? Har du lyst å smake? Denne er dritgod! Denne vil du like! etc...) Men om du har noen venner som ikke bryr seg om du drikker eller ei, så kan det bli veldig gøy. Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Selvfølgelig det er bare positivt.. synd det ikke kryr av dem... 6 Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Ikke noe negativt i det, da jeg selv drikker lite Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Jeg går for irrelevant. Det kan være vanskeligere å møte folk. Akkurat det å møte folk på byen er vel ikke tidenes sjekkearena, men hjemmefester o.l. er greit. Når du først har møtt noen, har det liten betydning. Hverken jeg eller min kjæreste går ut eller drikker noe særlig. Til tross for det, møttes vi på en hjemmefest. Det er nok en av de større arenaene man møter potensielle partnere på. Uansett. Du er 19 år, og vil nok oppleve at du har perioder hvor du drikker mer, og mindre. Sånn er det bare. Ta det med ro uansett. Det er helt irrelevant, du trenger ikke en gang å tenke på dette. 2 Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Bryr meg egentlig ikke. Så lenge det ikke er et problem for henne, type syklig avholdenhet eller alkoholisme, så må hun få gjøre som hun vil. Nå er det jo ingen jenter som vil ha noe med meg å gjøre i edru tilstand, så det er jo klart at det er en fordel for meg om hun drikker, men det får nå være en annen sak... Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Så lenge avholds ikke betyr å aldri dra på vors/fester/byen, så er det vel egentlig bare positivt. Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Tja, jenter som ikke "drar på byen og fester" synes jeg er svært positivt. Er ovehodet ikke glad i sånt selv, men jeg koser meg gjerne hjemme med god mat og god drikke. I moderate mengder. Jeg er allergisk mot "byfylla", noe som antakeligvis kommer av at jeg er ganske kresen på både mat, vin, øl, whisky og folk jeg omgir meg med. 2 Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Hva synes dere gutter om jenter som ikke drikker? Kjedelige? KAn dere bli sammen med en jente uten at hun drikker? Alle i min vennekrets drikker og drar ut… :/ kanskje skal teste ut bylivet en gang.. Hvordan er det J19 Anonymous poster hash: ac561...09e Hva tenker dere om jenter som ikke drikker? Anonymous poster hash: ac561...09e For å ta det siste først - Bylivet er hva du gjør det til, uavhengig av om du drikker eller ikke. Selv er jeg totalavholds, men jeg er like fullt i stand til å gå ut og ha det gøy likevel. Om folk vil drikke eller ikke er opp til dem selv, så for meg er det stort sett en irrelevant faktor når det gjelder potensielt kjærestemateriale. Det samme gjelder for om du er "kjedelig" eller ikke - det er i bunn og grunn personligheten og oppførselen som avgjør det, ikke hvor mange øl man heller innpå. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Jeg er sammen med ei som ikke er helt avholds men tilnærmet aldri drikker alkohol, synes det er veldig behaglig. Så lenge hun ikke kritiserer meg når jeg tar meg ett glass whisky på kvelden, og holder seg til de billige flaskene når hun bruker det i matlagingen, kan jeg ikke se noe negativt med ei som liker annen drikke bedre. 3 Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Jeg synes det er fullstendig irrelevant. Det er bare en av tusenvis av ting man kan velge å gjøre eller ikke gjøre, hverken mer eller mindre. Det er ihvertfall ikke negativt, folk som er ved sine fulle fem er lettere å ha med å gjøre. Lenke til kommentar
ambisjon Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Hvor bor du? Send PM om du vil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå