Battone Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Jeg ønsker¨å lage ett galleri som kan publiseres på nettet.. Kriteriene er som følger; Kunne behandle mange bilder (10-100k), gjerne ett søkeverktøy implementert, kunne ta de mest brukte formatene, gjerne php. (ftp-opplastning?) Galleriet skal kjøres fra egen server, og skal være både på ett intranett og internett.. Ideer og innspill taes gjerne imot.. Har ikke noe begrensning på budsjett i utgangspunktet.. Takker for hjelpen på forhånd. :o Lenke til kommentar
Dovrebanen Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 http://gallery.menalto.com/ Lenke til kommentar
Ravis Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Imatch fra www.photools.com Vet ikke om den støtter php direkte, men jeg har lest om en fyr som har skrevet et script som "forer" php....(har ikke helt peil på hva dette er). Uansett, dette er et svært kraftig verktøy som støtter søking både i kategorier, properties og IPTC m.m. Koster bare 50$ Jeg har benyttet Web Gallery modulen(ørti scripter som du kan skrive om selv om du ikke er fornøyd med de som allerede ligger der). Fungerer svært bra. Inneholder batch prosessor, batch renamer(sykt kraftig). Klippet fra nettsiden: Support for over 50 image file formats Customizable Web and HTML support Full support for "RAW" files: NEF, CRW, ORF, RAF, ... Unique dynamic categorization feature Full EXIF (including maker notes) and IPTC support Lossless rotation Built-in image editor with automatic red-eye removal Built-in Contact Sheet Builder and Batch Processor Complete file management support Smart Rename with many features (with EXIF support) Integrates other applications via customizable menus Printing support and email integration Powerful scripting language to automate frequent tasks Control other applications from IMatch Extensive Import and Export features Unmatched flexibility for removable media (CD-ROM, DVD) Excellent performance for small and large databases Virtually no limit for the number of images per database XML-based data management "Open System" approach with published data formats Lenke til kommentar
twinxx Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Jeg ønsker¨å lage ett galleri som kan publiseres på nettet.. sjekk http://www.4homepages.de/ ganske bra Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå