PgUp Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Tenker på å importere 1000x 200mg koffein tabeletter for eget bruk. Skal erstatte usunne energidrikker og er utrolig billig. Lurer på om dette er lovlig? 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Det reguleres som legemiddel, men om du har resept kan du importere. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 11. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2014 Det reguleres som legemiddel, men om du har resept kan du importere. Eh, hvordan får jeg resept? Har jo ingen planer om å bruke det som noe annet enn en energiboost. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Google:importere koffeintabletter Mange brukbare svar der. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 11. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2014 Google:importere koffeintabletter Mange brukbare svar der. Mange uklare svar for flere år siden. Mye kan jo endre seg på få år. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 (endret) Alt som ikke er klassifisert som doping eller narkotika i ditt eget hjemland kan man ta med seg 3 måneders forbruk av fra EØS land. THIS... er da godt i bruk enda, bare å lese seg opp på toll.no , her står det meste. Les mer om det her: Toll.no link EDIT: Kan anbefale denne siden om du skal prøve deg: Biovea UK Fungerer med melatonin i alle fall, ble stoppet i tollen, forsinket som juling, men den ble utlevert. Endret 11. mai 2014 av Bendorama Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 11. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2014 Alt som ikke er klassifisert som doping eller narkotika i ditt eget hjemland kan man ta med seg 3 måneders forbruk av fra EØS land. THIS... er da godt i bruk enda, bare å lese seg opp på toll.no , her står det meste. Les mer om det her: Toll.no link Men trenger jeg ikke resept da? Og hvor mye er 3 måneders forbruk av koffeintabeletter? Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Hva skal du med dette? Du trenger ikke noe koffein i det hele tatt. Det er bare huet ditt og egen vilje som gjør deg lat. Lær deg og lev uten, spis sunnere og spid opp grønnsakene!! Jeg drikker aldri kaffe, energy drikker eller tar noe form for kost tilskudd, spiser kun sundt og mye frukt og grønt. . Its all you need baby. Naturlig ! 3 Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 (endret) Alt som ikke er klassifisert som doping eller narkotika i ditt eget hjemland kan man ta med seg 3 måneders forbruk av fra EØS land. THIS... er da godt i bruk enda, bare å lese seg opp på toll.no , her står det meste. Les mer om det her: Toll.no link Men trenger jeg ikke resept da? Og hvor mye er 3 måneders forbruk av koffeintabeletter? Du trenger resept i Norge, det gjør du med melatonin også, men ikke ved import, bare å passe på 3 måneders forbuket, det vil jo da si 90 dager, altså om boksen sier du skal ta to piller daglig så kan ikke boksen inneholde mer en 180 piller osv. EDIT: Hadde vudert denne om var deg CAFFEINE 200mg 100 Tablets I værste tilfelle om de krever å se resept (mener å lest noen har opplevd det) så blir pakken retunert uten noe videre forfølgelse av deg. Endret 11. mai 2014 av Bendorama Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 11. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2014 Alt som ikke er klassifisert som doping eller narkotika i ditt eget hjemland kan man ta med seg 3 måneders forbruk av fra EØS land. THIS... er da godt i bruk enda, bare å lese seg opp på toll.no , her står det meste. Les mer om det her: Toll.no link Men trenger jeg ikke resept da? Og hvor mye er 3 måneders forbruk av koffeintabeletter? Du trenger resept i Norge, det gjør du med melatonin også, men ikke ved import, bare å passe på 3 måneders forbuket, det vil jo da si 90 dager, altså om boksen sier du skal ta to piller daglig så kan ikke boksen inneholde mer en 180 piller osv. Ok, så å kjøpe 100 tabeletter på ebay vil være greit? Resept trenger man bare ved kjøp over disk? Hva skal du med dette? Du trenger ikke noe koffein i det hele tatt. Det er bare huet ditt og egen vilje som gjør deg lat. Lær deg og lev uten, spis sunnere og spid opp grønnsakene!! Jeg drikker aldri kaffe, energy drikker eller tar noe form for kost tilskudd, spiser kun sundt og mye frukt og grønt. . Its all you need baby. Naturlig ! Si det til 98% av befolkningen som drikker brus og kaffe. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 (endret) Ok, så å kjøpe 100 tabeletter på ebay vil være greit? Resept trenger man bare ved kjøp over disk? Tror ikke det, det må være innenfor et EØS land, ikke USA for eks. Anbefaler UK / England. Kosttilskudd anbefaler jeg generelt å se på i legitt butikker, det er veldig viktig å ikke få noe ymse saker som er blandet med det ene og det andre fra ebay etc. Endret 11. mai 2014 av Bendorama Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 (endret) Ok, takk! Ikke SÅ billig (149,- + frakt), men i alle fall null problem å skaffe seg: Caffeine 200 mg, 100 tabletter Gymgrossisten evt Caffeine 200 BIG BUY, 600 tabs Endret 11. mai 2014 av Bendorama Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 11. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2014 (endret) Ok, takk! Ikke SÅ billig (149,- + frakt), men i alle fall null problem å skaffe seg: Caffeine 200 mg, 100 tabletter Gymgrossisten evt Caffeine 200 BIG BUY, 600 tabs Eller 50kr på ebay fra england... Men 100 tabeletter tilsvarer 100 energidrikker. 100 x 23 = 2300. Så 150kr mot 2300kr vil jeg påstå er endel. Planer å blande det med sukkerfri saft = billig energidrikk. Endret 11. mai 2014 av PgUp Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Ok, takk! Ikke SÅ billig (149,- + frakt), men i alle fall null problem å skaffe seg: Caffeine 200 mg, 100 tabletter Gymgrossisten evt Caffeine 200 BIG BUY, 600 tabs Eller 50kr på ebay fra england... Som sakt, bare å prøve, det er hundrevis eller sikkert tusenvis i Norge som gjør det samme, noen får det sendt i retur mens andre mottar det, er snakk om 50 kroner du kan tape, ikke en formue altså. Sier ikke på noen måte at jeg tror koffein tabelleter er "the shit" ikke prøvd det, men ser at det kan være bedre en energidrikk? slippe alt sukkeret og prisen er vell mye bedre i pilleform. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 11. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2014 Akkurat det ja. Får teste å importere det og hvis det ikke går er det jo ikke krise, kan jeg jo kjøpe det her. Billigere enn kaffe og vil jeg tro. Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Har hatt stort hell med å bestille fra England. Billig og lave fraktkostnader. 2 Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 fikk akkurat http://www.ebay.com/itm/Caffeine-200mg-Tablets-Pre-Work-Out-Fat-Loss-Pharmaceutical-Grade/321349516948?_trksid=p3693.c100102.m2452&_trkparms=ao%3D1%26asc%3D20140212121249%26meid%3Dc866b2fd8e2940909c2218ef235b94c3%26pid%3D100102%26 bestilte 1000 stk, tollerne åpne pakken , og lukket igjen, og sendte til meg 0 problem. Var på apoteket spurte om de hadde koffeinpiller, hun sa at det var reseptbelagt, fikk litt noia, men heldigvis ingenting skjedde og jeg fikk mine 1000 piller 1 Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Gymgrossisten selger koffeinpiller, så enten gjør de noe galt eller så tok apoteket feil. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Mener å huske fra flere år tilbake at koffeinpillene i Norge hadde brekningsmiddel for å begrense overforbruk. Problemet med å gå på dette annet enn sporadisk er at du holder deg kunstig våken på energi du ikke har, og man forhindrer kroppen i å reparere seg selv bra under normal søvn. Mange som trener som bruker dette ukritisk og ikke tenker over konsekvensene. Både for hvilke konsekvenser det har for kroppen, treningen og etterpå. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå