Thorz Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Hei Har NGT og har fått en DG150b fra Inteno. Den gamle Inteno x5668 hadde problemer med å konkurrere med alle de andre trådløse nettverk i nærheten. Jeg får mye bedre dekning med DG150b men har et problem: Jeg kan ikke legge til statisk DHCP leaser. Når jeg legger til en adresse til listen og trykker Apply/Save knappen kommer jeg kun til en hvit side. Når jeg prøver å se om endringen ble lagret finner jeg ikke noe der, listen er fortsatt tom. Har prøvd med 4 forskjellige browsere: Chrome, Firefox, Safari (all on Mac OSX Mavericks) og fra iPhone 5. Noen som har vært borte på dette? har sendt en melding til Nextgentel men vet ikke når får jeg svar. Takk. Lenke til kommentar
Lord_Iscariah Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Hei Har NGT og har fått en DG150b fra Inteno. Den gamle Inteno x5668 hadde problemer med å konkurrere med alle de andre trådløse nettverk i nærheten. Jeg får mye bedre dekning med DG150b men har et problem: Jeg kan ikke legge til statisk DHCP leaser. Når jeg legger til en adresse til listen og trykker Apply/Save knappen kommer jeg kun til en hvit side. Når jeg prøver å se om endringen ble lagret finner jeg ikke noe der, listen er fortsatt tom. Har prøvd med 4 forskjellige browsere: Chrome, Firefox, Safari (all on Mac OSX Mavericks) og fra iPhone 5. Noen som har vært borte på dette? har sendt en melding til Nextgentel men vet ikke når får jeg svar. Takk. Hei Thorz, Fikk du noen løsning på dette? Sliter med det samme problemet her. Takker for alle svar! Mvh Lord_Iscariah Lenke til kommentar
Thorz Skrevet 21. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2015 Eneste var å oprette en support sak hos dem. Sendte de MAC adressene og IPer jeg ønsket og de gjorde det for meg. Men syns det er elendig at man kan ikke modifisere en såpas basis ting med den vanlige brukerkontoen. Jeg er sikker på at dette er en feil på softwaren i routeren, men det har ikke vært noe oppdatering fra NGT om det. Routeren fungerer suveren ellers og de har økt hastigheten på det de klarte å levere før. Mellom mai i fjor og nå har de klart å justere kanalen ned til meg fra 12.5mbps til 16mbps. Jeg betaler for 20 men sentralen er såpas lang fra her at de ikke klarer å levere hele 20mb. Er uansett fornøyd med dem. Hei Har NGT og har fått en DG150b fra Inteno. Den gamle Inteno x5668 hadde problemer med å konkurrere med alle de andre trådløse nettverk i nærheten. Jeg får mye bedre dekning med DG150b men har et problem: Jeg kan ikke legge til statisk DHCP leaser. Når jeg legger til en adresse til listen og trykker Apply/Save knappen kommer jeg kun til en hvit side. Når jeg prøver å se om endringen ble lagret finner jeg ikke noe der, listen er fortsatt tom. Har prøvd med 4 forskjellige browsere: Chrome, Firefox, Safari (all on Mac OSX Mavericks) og fra iPhone 5. Noen som har vært borte på dette? har sendt en melding til Nextgentel men vet ikke når får jeg svar. Takk. Hei Thorz, Fikk du noen løsning på dette? Sliter med det samme problemet her. Takker for alle svar! Mvh Lord_Iscariah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå