Nikkor Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Når jeg skal inntalere f.eks logitech museware kommer det opp ""u kjører windows i sikkerhets modus eller xp er innstalert feil" Noen som vet hva jeg skal gjøre for og fikse det? Har prøvd og innstalert prog i både sikkerhets modus og "vanlig" Har ekte Win Xp norsk... Noen som vet feilen? Takker for svar. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2003 Sorry for at jeg bumper... Men ingen som kan hjelpe meg eller? Går nesten ikke ann og innstalere programmer jo Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Har du prøvd å formatere og tatt en clean install? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2003 Ja, tok en full formatering før sommerferien... Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Og det virket da? Eller har det ikke virket siden da? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2003 Det virket da. Men for 2 uker siden kom denne meldingen opp. Jaja for formatere på nytt da... Btw: Noe jeg har lagt merke til er når du Bumper andre gangen, så pleier svarene først og komme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå