dan83 Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 får klikk og bruk feil når jeg prøver å åpne word 2010 DETTE ER KRISE, har oppgaver og masse viktig som skal leveres på mandag Hvordan kan jeg fikse dette??? Og hvis jeg kjøper nye office på nettet, vill jeg da få pakken digitalt med engang, eller blir det sent en cd i posten? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Får du en spesiell feilmelding eller? Hvis du har en word nøkkel, hadde jeg prøvd å reinstallere før du kjøper noe nytt. Eventuelt kan du jo bruke en annen pc / open office frem til mandag? Lenke til kommentar
hean Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Du kan prøve en Office-versjon gratis i 1 mnd (ja den kan lastes fra nett): http://office.microsoft.com/nb-no/try/gratis-proveversjon-prov-office-365-og-microsoft-office-2013-FX102858196.aspx Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 10. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2014 har kjøpt office nå, så driver å laster ned. Håper virkelig dette fikser denne feilen. Har en stort litteratur studie som skal leveres på mandag + masse annet arbeid som jeg ikke får åpnet.Hvis dette ikke fikser feilen, så stryker jeg i et kurs, rett og slett. Får denne beskjeden: konfigurasjons klikk og bruk feil. Eneste valgmuligheten er å klikke OK: Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 10. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2014 Det løste heldigvis problemet, Takk gud for det! Lenke til kommentar
hean Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Det løste heldigvis problemet, Takk gud for det! Bra det ordnet seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå