AnonymDiskusjon Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Mamma og "pappa" diskuterer litt om dagen. "Pappa" sa til meg at de har et samlivsproblem. Hva legger "pappa" i dette? Definer ordet samlivsproblem. Anonymous poster hash: acffa...a94 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Det betyr at mamma og pappa er veldig uenige om noe og at det lager problemer mellom dem fordi de ikke klarer å bli enige. Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 kan være så mangt.. men siden han sier det til deg, kan det nok bety at ting er lite bra.. snart alle skiller lag for tiden. kan virke brutalt, men ofte er det mye bedre. skjedde med mine foreldre når jeg var yngre også Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Mamma og "pappa" diskuterer litt om dagen. "Pappa" sa til meg at de har et samlivsproblem. Hva legger "pappa" i dette? Definer ordet samlivsproblem. Anonymous poster hash: acffa...a94 Jeg tror at foreldrene dine tenker på at de to har problemer med det som kalles "oss" .. Når to mennesker treffer hverandre, er de "deg" og "meg" - men når de to blir enige om å leve sammen, forsvinner "deg og meg" og erstattes med dette "oss", som altså er hele familien, eller summen av alle enkeltindividene. Så de har kanskje litt uenighet med å få det rommet til å stemme for alle, men det kan de sikkert bli enige om, og det er intet å bekymre seg særlig for Lykke til! Lenke til kommentar
pakini Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Samvlivsproblem vil jeg tolke som at de har problemer i ekteskapet, mer alvorlig en en liten hverdagskrangel.... Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 er ikke 'pappa' din 'pappa' siden du skriver 'pappa'? Uansett så er samlivsproblemer ett problem som er relatert til noe som kan ende i ett ekteskapsbrudd. Det er ett problem som går utover det dagligdagse samlivet og kan være alt i fra Økonomiske problemer til seksuelle problemer. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Om de velger å nevne det, så vil jeg tro det handler om mer enn om en krangel om hvem som skal gjøre husarbeid. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Siden det omtales som "samlivsproblem" til barna, så er det helt sikkert sex. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Siden det omtales som "samlivsproblem" til barna, så er det helt sikkert sex. Mener jeg leste samlivsproblem, ikke samleieproblem.. eller kanskje "pappa" ikke får den opp? Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Kanskje 'pappa' egentlig er en 'mamma' eller mamma kanskje egentlig er en hund. Det 'beste' er nok bare å spørre 'pappa' eller mamma/hunden om hva som egentlig er problemet Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Ingen foreldre vil vel si noe om problemer ang sexlivet. Samlivet er mer hvordan de fungerer som par etc. Kanskje de krangler mye eller at ting går litt dårlig. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Samlivsproblem mellom to personer er at de har problemer med å bo sammen. Enkle spørsmål seg imellom, fører gjerne til krangel om det ene og det andre og sjeldent noen svar. De er mer uenige enn enige om ting og er vel kommet til det punktet der de føler at mange av de problemene som oppstår ved å bo sammen, forsvinner om de flytter hver for seg. Mange av de problemene som oppstår har gjerne en årsak i dårlig kommunikasjon mellom de to. Det at man aldri får ut det man mener og får snakket ut om tingene på en ordentlig måte. Nå går begge rundt og lurer på hva den andre mener. Slike tanker fører gjerne til feile konklusjoner og skaper bare mer splid enn forening. Det er aldri barna sin feil at voksne har samlivsproblemer. Disse problemene har nok vært der en stund og kommer fortsatt til å være der en stund framover. Hvordan de skal løse dette samlivsproblemet har de vel ikke sagt noe om enda.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå