Zakke Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 La meg få understreke at plastpikk og the real thing ikke kan sammenlignes. Hmm du har et poeng der. Jeg tenkte å legge ut en annonse og selge til høystbydende, og da bør jeg kanskje la kjøperne prøvekjøre originalen istedenfor kopien for å få høyere bud. 1 Lenke til kommentar
Sundox Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Hvis jeg skrur den på og setter den med bunnen ned, så begynner den å vandre rundt på bordet Hahaha! Dagens! Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Nei, det skjønner jeg veldig godt, for denne er veldig hard i grunn... og lite dynamisk liksom. Men er litt redd for hodet, for vibratoren rekker ikke ned i hodet, så akkurat mellom skaftet og hodet der, så virker den litt skjør. En annen ting man må gjøre er å finpusse litt på den etter den er ferdig. Altså spikke litt overflødig gummi fra den. På min var det et hull i formmassen midt på toppen av hodet, og der stod det da en tapp gummi ut som jeg måtte skjære vekk med kniv. Jeg skal ikke bruke den selv altså. Hvis jeg gjør det, så legger jeg ut film av det her, så dere ikke skal gå glipp av noe. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Endelig er du i stand til å sandwiche dama di alene - kun med din kuk 2 Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Hadde jeg bare hatt en dame å bruke en på, så hadde jeg vært veldig fornøyd. Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Hadde jeg bare hatt en dame å bruke en på, så hadde jeg vært veldig fornøyd. Morsdagsgave 8 Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Endelig er du i stand til å sandwiche dama di alene - kun med din kuk HAHAHAH, dagens kommentar! 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2014 Fikk min i dag. Dette skal bli spennende å prøve. Anonymous poster hash: 500ad...046 Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Les gjennom tipsene våre her da... Og les gjennom bruksanvisningen før du begynner. Lykke til! Min ligger enda i skuffen. Lenke til kommentar
Zakke Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Nei, det skjønner jeg veldig godt, for denne er veldig hard i grunn... og lite dynamisk liksom. Men er litt redd for hodet, for vibratoren rekker ikke ned i hodet, så akkurat mellom skaftet og hodet der, så virker den litt skjør. En annen ting man må gjøre er å finpusse litt på den etter den er ferdig. Altså spikke litt overflødig gummi fra den. På min var det et hull i formmassen midt på toppen av hodet, og der stod det da en tapp gummi ut som jeg måtte skjære vekk med kniv. Jeg skal ikke bruke den selv altså. Hvis jeg gjør det, så legger jeg ut film av det her, så dere ikke skal gå glipp av noe. Min ble solid som et balltre, og jeg tror det skal en del til for å halshugge den. Vibratoren kom også litt nærmt kanten på undersiden slik at den skinner gjennom, så den kunne ha vært sentrert bedre. Pikken har nok stått litt på skrå i støpemassen, mens kanten på flasken var kuttet rett, og da har vibratoren blitt støpt inn i litt feil vinkel. Men til gjengjeld så kan den jo danse rundt på bordet, og det er ikke verst. Skulle gjerne ha postet et filmklipp av det, men så er det jo det at det vil ligge her til evig tid som du sier. Er jo ikke sikkert at det tar seg så bra ut om 5-10-15 år hvis man fortsatt er aktiv på forumet her Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2014 Jeg var ikke så heldig med min. Det ble en del bobler. Men var gøy å prøve. Anonymous poster hash: 500ad...046 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg