mongojarle Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Ja, det var den andre lille bekymringen jeg hadde. At hvis jeg tar bilde av denne saken jeg lager, så er det jo egentlig som å ta bilde av originalen. Vil jeg virkelig ha det på nettet? Selv om det bare er en gummi-leke, så er den jo forhåpentligvis dønn lik utgangspunktet. Vi får se... Får knerte en liten blå etterpå, og se hvor det går derfra. Ingen i området som melder seg som hjelpe-jente vel? Kan bli styrete og mye søl alene. Lenke til kommentar
Zakke Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Nå er den ferdig! Jeg føler meg bare så ufattelig barnslig nå I det settet jeg kjøpte var det sånn at man skulle bruke den sylinderen som alt innholdet kom i til å støpe formen i. Den skulle kappes til 6cm diameter, teipes sammen og tres over pikken. Men siden pikken min bøyer seg litt oppover som en banan, begynte den å touche veggen i sylinderen. Jeg tenkte at det kanskje gikk greit likevel, men da jeg skulle trekke pikken ut etter 3 minutter, løsnet støpen fra siden av sylinderen der penishodet hadde touchet. Men heldigvis var det to poser med pulver oppi slik at det var mulig å prøve en gang til. Jeg hadde en sånn 0.7L bendit smoothieflaske som jeg kuttet av bunnen på og brukte istedenfor den andre plastsylinderen, pluss jeg brukte en plastkniv til å holde pikken på plass midt i støpen frem til den var tjuknet litt. Da gikk det mye bedre.Det eneste som var litt dumt var at jeg ikke var opplyst på forhånd om at man burde bruke miksmaster for å røre ut støpen, og at man burde være to i prosessen, altså meg og damen som jeg ikke har. Dessuten tenkte jeg at mamsen neppe ville bli glad for å få miksmasteren full av cloneboystøp som var vanskelig å fjerne, så da ble det til at jeg måtte prøve å røre det ut med en plastskje istedet.Men jeg tenkte at dette skulle gjennomføres. Om jeg ikke hadde en dame til å hjelpe meg, så hadde jeg ihvertfall pikken, og vi sammen skulle bevise at også oss menn kan multitaske. Så jeg rigget til opplegget som skulle på pikken med penisring, avkappet flaske og pakning, og sprang inn på kjøkkenet med boner for å røre ut pulveret. Fikk rørt det en del før det virket som det begynte å tykne litt, så jeg måtte bare helle det ned i sylinderen selv om det fortsatt var litt grøtaktig på konsistens. Lå på rygg i 3 minutter før jeg fjernet den fra sylinderen, og endelig fikk jeg (og ikke minst pikken) pustet lettet ut. Så var det å fylle på gelemassen og vente spent i 24 timer på resultatet.Jeg kan si at gummien virker litt hardere enn jeg kanskje hadde forestilt meg at den skulle bli. Ellers er resultatet ganske greit. Jeg ser at det er noen bittesmå luftbobler i den, og at det kan virke som støpen ikke har fylt skikkelig inn på undersiden av pikkhodet slik at kanten har noen bobler som ikke skal være der. Kanskje det var luftboblene fra støpen som hadde stoppet derSå nå har jeg et vibrerende trofé som bevis på at oss menn også kan multitaske. 3 Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Wow Zakke! Kudos og respekt! I bruksanvisningen til min står det at det skulle være litt grøtaktig tror jeg... 1 Lenke til kommentar
Zakke Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Ingen i området som melder seg som hjelpe-jente vel? Kan bli styrete og mye søl alene. Neida, du trenger ikke det. Stå opp (pun intended) for oss menn og vis at vi kan multitaske vi også 2 Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 (endret) Okey, har liten tvil på at jeg får meg en date for å hjelpe meg å lage en dildo på diskusjon.no uansett. Men, så her gjør jeg det (når den er ferdig): Jeg kan ta bilde av den, men legger det ikke ut her, så den som vil se får legge meg til på snapchat og referere til diskusjon.no. Snapchat brukernavnet mitt er mongojarle. Jeg regner ikke med mange hendvendelser. Det er jo bare en dildo liksom, og en ganske gjennomsnittlig også EDIT: Ja, da er silikonen i formen. Her er noen betraktninger jeg har gjort. 1: Når du står der med et rør med noe guffe på kuken, så lurer du på hva i helvette du holder på med. Mens du tenker på dette, ikke klem for hardt på røret, for da blir formen oval, og ikke rundt. 2: Det blir nok noen bobler som Zakke sa, så noen selv i min egen. 3: Dekk til kjøkkenbenken eller hvor du skal grise med silikonen, for det er vanskelig å få bort, men zalo er bra. Ta det bort før det stivner. 4: Før silikonen, så tok jeg formen litt ut av røret, og kappet enden rett med en kniv. 5: Måtte ha røret ganske opp ned, så holdt handa under pungen og røret så ikke all guffa skulle renne ut. 6: Ikke putt for mye silikon i forma, husk at vibratoren skal oppi også. Skal man ta ut silikon av forma, så bare bruk vibratoren opp og ned og skrap av den, eller en skjei. Blir gris uansett. Her er noen bilder av jarles kuk-kjøkken: http://imgur.com/a/csRii Endret 13. mai 2014 av mongojarle 1 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Okey, har liten tvil på at jeg får meg en date for å hjelpe meg å lage en dildo på diskusjon.no uansett. Her er noen bilder av jarles kuk-kjøkken: http://imgur.com/a/csRii Sorry Jarle, men jeg bor for langt unna. Hahha "Kuk-kjøkken". For en herlig tråd dette ble. Bra jobba gutter, jeg synes dere er flinke! Javisst kan dere gjøre to ting samtidig! 1 Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 (endret) Hva mener du med at du bor for langt borte? Hvordan vet du hvor jeg bor? Hvem er du? I følge profilen min bor jeg på IKEA, på hylle 13F. Endret 13. mai 2014 av mongojarle Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Jeg vet ikke hvor du bor, men jeg vet det er langt til nærmeste IKEA-hylle. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Faktisk ganske langt herfra også... ca.1 time. Bor du en time fra IKEA kan det jo hende vi er naboer Hvis vi er naboer, kommer du over en tur da? Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Jeg bor mer enn en time fra IKEA. Og nå har du alt tatt avstøpning av lemmet ditt uansett. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 joa, men trenger mer hjelp i morra... God natt! Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Nå mangler du bare vel noen for å prøve den Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Ja, jeg vil ikke prøve den mer enn i handa. Har ingen kroppslige hulrom som er så store! *Ooooooh snap* Vel, om en time pakkes den ut! Og det er ingen som har lagt meg til på snapchat. Lenke til kommentar
Zakke Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Så nøye er det vel ikke? Tror ikke det var gått fulle 24 timer da jeg tok ut min. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 (endret) Neh, sikkert ikke... Men ser det er masse vann oppi rundt formen nå. Så vannet er trukket ut av den massen. Jaja, det blir som det blir. Dessuten har det vært typ 30 grader her i hele dag. EDIT: Ja, da sitter jeg med en gummi-kopi av kuken min i handa. Og er veldig positivt overrasket over detaljene og sånn. Den er ganske hard. Også var det veldig vanskelig å få vibratoren sentrert i hullet, så den kom nesten opp til overflaten rett bak kuk-hodet, noe som var litt dumt (man ser den gjennom gummien). Også hadde jeg nok satt den i litt mye press den ene veien, så den ble litt mer skeiv enn originalen. Dette var nok også litt av grunnen til at vibratoren kom litt borti den ene siden. Det er nemlig den veien den ble presset med glass/frokostblanding/strikk-innretningen min. Det at den er så stiv har nok endel med den store vibratoren inni å gjøre. Den kunne med fordel vært mindre, med AAA istedenfor AA batteri. Men da ville nok vibreringen vært svakere også. Neste gang (hvis det blir noe neste gang), så skipper jeg hele vibratoren tror jeg. Men veldig gode detaljer av blodårer og hud og slikt altså! Svært få tydelige bobler også. Veldig fornøyd. MEn hvordan kan jeg være noe annet, når utgangspunktet var så bra! hihi Endret 14. mai 2014 av mongojarle Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Neste gang (hvis det blir noe neste gang), så skipper jeg hele vibratoren tror jeg. Hva i helvete skal man med en gummikuk uten vibrator? Pynt på peishylla? Om du skal please en kvinne med den; ikke dropp vibratoren. Lenke til kommentar
Zakke Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Hvis jeg skrur den på og setter den med bunnen ned, så begynner den å vandre rundt på bordet 1 Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 (endret) Vel, originalen har ikke vibrator, og har aldri hørt noen klager på det... Uansett kommer jeg neppe til å lage en til. Zakke: Min spinner bare rundt i ring... Står å danser for seg selv. Huff... Kanskje jeg må lage en kamerat til den. Endret 14. mai 2014 av mongojarle Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Neste gang (hvis det blir noe neste gang), så skipper jeg hele vibratoren tror jeg.Hva i helvete skal man med en gummikuk uten vibrator? Pynt på peishylla?Om du skal please en kvinne med den; ikke dropp vibratoren. hvis han skal bruke den selv så trengs ikke vibrator 1 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Vel, originalen har ikke vibrator, og har aldri hørt noen klager på det... Uansett kommer jeg neppe til å lage en til. Zakke: Min spinner bare rundt i ring... Står å danser for seg selv. Huff... Kanskje jeg må lage en kamerat til den. La meg få understreke at plastpikk og the real thing ikke kan sammenlignes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg