Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Homoseksualitet hykleri

Anbefalte innlegg

god morgen lesere.
litt irritert akkurat nå, har nemlig lest en del debatter angående hat/kvalme mot homofile.

nei, jeg er ikke irritert på de som blir kvalme av homofile, tvert imot, jeg er nemlig irritert på dem som avskyr og hater de som blir kvalme av de som hater homofile. hehe, litt av en setning.

Du leste riktig, jeg hører så forbannet mye om hvordan man skal la folk like hva de enn skulle ønske. noen liker ikke det motsatte kjønn, noen liker ikke store bikkjer, noen liker ikke synet av hull (trypofobi)... poenget jeg vil frem til er vel det at man har lov til å hate satanister, man har lov til å hate katter... men hater du synet av to menn/kvinner kysse eller "verre".

burde ikke folk få lov til å hate hva enn skulle hate?

som vanlig drar jeg innlegget på spissen og litt grovt, men dette er litt for å få sterkere meninger fra leserne.

...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selvsagt skal du få hate hva du vil. Tanken er fri. Jeg er også fri til å dømme deg på grunnlag av hva du hater, og hvis du hater homofile, synes jeg du er ganske dust.

Det du ikke får lov til, er å forlange at hatet ditt skal begrense andres frihet.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Man skal få hate hvem man vill.

Men man skal også få hate at noen hater noen, eller at noen hater noen pga dem hater noen som hater noen (osv)

TS:

Du er altså bare hater nr 3. i rekka som hater nr 2. i rekka fordi dem hater nr 1 i rekka.

eller noe sånn :p

Lenke til kommentar

jeg er ikke Homofob, dog jeg ikke er 100% komfortabel med homofili har jeg null hat mot personene som er det ettersom de ikke kan noe for dette. jeg bare drar innleggene mine langt en av "retningene"

jeg jeg lot meg irritere meg av var å lese om folk som ba "homofober" søke hjelp

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

homofobene trenger ikke dra noe som helst sted, det rekker at de går ut av sine egne skap, så er de kurert

Dr medosv Einar Johan Nesen :fun:

Men saklig svart, så kan hatere hate så mye de vil, men hold det hjemme for seg selv

Lenke til kommentar

Det er helt ålreit og helt normalt å synes at homofili er ekkelt. Problemet oppstår når man prøver å rasjonalisere denne ubekvemheten ("det er unaturlig/synd/ulogisk", etc.), og straffe homofile for legningen sin.

Lenke til kommentar

Det er helt ålreit og helt normalt å synes at homofili er ekkelt. Problemet oppstår når man prøver å rasjonalisere denne ubekvemheten ("det er unaturlig/synd/ulogisk", etc.), og straffe homofile for legningen sin.

I Norge gjorde man nettopp dette for 40 år siden. I dag diskriminerer man narkomane, horekunder og dopingbrukere istedet. Så til de grader brudd på menneskerettighetene.

Lenke til kommentar

god morgen lesere.

litt irritert akkurat nå, har nemlig lest en del debatter angående hat/kvalme mot homofile.

nei, jeg er ikke irritert på de som blir kvalme av homofile, tvert imot, jeg er nemlig irritert på dem som avskyr og hater de som blir kvalme av de som hater homofile. hehe, litt av en setning.

Du leste riktig, jeg hører så forbannet mye om hvordan man skal la folk like hva de enn skulle ønske. noen liker ikke det motsatte kjønn, noen liker ikke store bikkjer, noen liker ikke synet av hull (trypofobi)... poenget jeg vil frem til er vel det at man har lov til å hate satanister, man har lov til å hate katter... men hater du synet av to menn/kvinner kysse eller "verre".

som vanlig drar jeg innlegget på spissen og litt grovt, men dette er litt for å få sterkere meninger fra leserne.

...

Du sier at folk må få lov å hate det dem vil, men fremdeles utrykker du hat ovenfor de som hater at noen hater homofile?

Ironieksplosjon?

Hele posten din er meningsløs, da du utrykker kritikk for det samme som du sier din egen post, samtidig som du også sier at de du kritiserer må få lov til å kritisere?

• Liker 1
Lenke til kommentar

god morgen lesere.

...

Du sier at folk må få lov å hate det dem vil, men fremdeles utrykker du hat ovenfor de som hater at noen hater homofile?

Ironieksplosjon?

Hele posten din er meningsløs, da du utrykker kritikk for det samme som du sier din egen post, samtidig som du også sier at de du kritiserer må få lov til å kritisere?

her er det som irriterer meg nettopp det at de hater folk som ikke godtar homofili, det er DE som kommer med disse påstandene (at hva skal få like det man vil)

Jeg kritiserer de som kritiserer folk som hater "homofober".

Lenke til kommentar

Jeg stusser over en del av ordvalget i denne tråden. Hater? Er det virkelig så sterke følelser på gang? Godtar homofili? Hva betyr det egentlig, anerkjenner at det forekommer? Mener homofile skal behandles som folk?

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...