SilvioBerlusconi Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Men så er det de av oss som er ute etter mer enn "fitte", virket på meg som om det var det OT var ute etter ihvertfall og da er det jo ganske uaktuelt å fortsette. Om man har et snev av respekt for andre ihvertfall. Dersom jenta viser interesse (til tross for at hun har type), og jeg samtidig er keen tilbake, ville ikke jeg være vond å be. Men, så er jo jeg Silvio Berlusconi også, da. Lenke til kommentar
lion33 Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 add hun og spør om hun vil gifte seg med deg .. neida. . bare legg hun til . ..who gi....ve...s. a. ..damn om hva hun mener.. Du burde spurt hun etter spillet om hun var interessert å bli kjent med deg og spurt hun ut. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Er bare å spørre det. Folk blir venner med andre som de bare har sagt hei til føles det som. Dersom hun ikke ønsker perifere venner eller bekjente, så sier hun nei. Dersom hun vil ha det eller føler det var noe kjemi der eller er nysgjerrig på å bli bedre kjent, så sier hun ja Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Men så er det de av oss som er ute etter mer enn "fitte", virket på meg som om det var det OT var ute etter ihvertfall og da er det jo ganske uaktuelt å fortsette. Om man har et snev av respekt for andre ihvertfall. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå