E3 IceJJFish Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Hei! Jeg har fått blank screen. Når pcen booter opp, så kommer komplett merket opp. så blank screen. Jeg har hatt dette problemet i rundt 3 uker nå, og jeg finner ikke ut av jeg skal gjøre. Har prøvd alt mulig. Jeg har prøvd med en windows recovery cd, men da kommer windows merket opp og blank screen igjen. Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Du må huske å boote fra cd ved oppstart. Det kan vel enten ordnes i BIOS eller ved oppstart. Men det har du vel alt fått ordnet? Lenke til kommentar
E3 IceJJFish Skrevet 11. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2014 jada, har gjort alt det .... Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Boot i safemode og sjekk oppstartselementer. Hvilken pc er det? Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Hei! Jeg har fått blank screen. Når pcen booter opp, så kommer komplett merket opp. så blank screen. Jeg har hatt dette problemet i rundt 3 uker nå, og jeg finner ikke ut av jeg skal gjøre. Har prøvd alt mulig. Jeg har prøvd med en windows recovery cd, men da kommer windows merket opp og blank screen igjen. Hva kan jeg gjøre? Dette ligner på et skjermkort som har dratt sitt siste sukk 1 Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Hvis recovery er installert på harddisken, så har du vel og prøvd å trykke på recoveryknappen ved oppstart? F11 tror jeg. Du har vel og mulig å gå inn på oppstartsvalgene, der du kan velge BIOS, valg av oppstartsmedie og slikt? For der finnes det muligens en slik diagnosetest av hardvaren. Lenke til kommentar
E3 IceJJFish Skrevet 11. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2014 Har prøvd alt dere sier her Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Hvis maskinen er under 5 år, så blir vel løsningen å sende inn maskinen. Men da blir du uten pc'en i noen uker. Du kan vel og prøve å feilsøke maskinvaren, hvis du har mulighet til det. Det eneste jeg kunne tenke meg ville hjulpet ellers, er å tilbakestillt BIOS eller sett etter løse kabler. Lenke til kommentar
E3 IceJJFish Skrevet 11. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2014 Jeg sender pcen inn på komplett imorgen, pcen er bare 5 måneder gammel så det skal vel gå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå