Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

useriøs kjøper, crossfelger

Anbefalte innlegg

Hei !

solgte et par crossfelger, vi kom fram til en god pris.

og jeg skulle selge felgene som oppkrav!

siden to felger veier ganske mye så ble jo frakta på 355 kr.

problemet mitt er at han jeg sendte felgene til ikke henta de ut. og da ble de sendt i retur !

kan jeg kreve noe tilbake fra han ? frakt ?

kan jeg annmelde?

noe lurt jeg burde si til han ?

viste ikke helt hvor jeg skulle poste denne tråden men om den er feilposta så bare flytt den ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

besøk han ;)

Jada, bare til å besøke fyren om han bor på andre siden av landet?

selvfølgelig! må lære folk at de kan ikke bare stikke fra ting, fordi dem ikke bor i nærheten.

nå må han betale for en ting han skulle selge. synes du det er riktig du eller smarten?

Lenke til kommentar

besøk han ;)

Jada, bare til å besøke fyren om han bor på andre siden av landet?

selvfølgelig! må lære folk at de kan ikke bare stikke fra ting, fordi dem ikke bor i nærheten.

nå må han betale for en ting han skulle selge. synes du det er riktig du eller smarten?

han bor faktisk på andre sia av landet, jeg og vil så sykt at han ikke skal få slippe unna. det blir faktisk 700 kr i frakt om jeg må betale frakta tilbake også ! like mye som jeg skulle ha for begge felgene ! :p

Endret av valhovden
Lenke til kommentar

Dersom dere har en skriftlig avtale (f.eks via mail) om at han skal kjøpe dem og at du sender via oppkrav vil jeg absolutt si at du sitter på en god sak, du kan annmelde saken, du kommer sikkert ingen vei med det, men du har nok retten på din side.

Noen andre får dra frem paragrafer om dem vil.

Et besøk kunne nok vært det beste, men er det på andre siden av landet er det ikke verd det, med midre du kan få noen andre til å ta oppdraget, slike tjenester finner du dog ikke akkurat på finn.no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...