|SeVen| Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Hvordan er det å frakte med seg ei datamaskin med vannkjøling ? Er hele systemet helt tett så du kan holde maskina i alle vinkler uten at det skjer noe ??? Jeg driver å lurer på Swiftech vannkjølingssett. Men jeg frakter maskina veldig mye... Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Hvordan er det å frakte med seg ei datamaskin med vannkjøling ? Er hele systemet helt tett så du kan holde maskina i alle vinkler uten at det skjer noe ??? Jeg driver å lurer på Swiftech vannkjølingssett. Men jeg frakter maskina veldig mye... Hvis systemet er tett, så er det tett uansett om du holder det sidelengs, opp-ned eller riktig vei. Er det IKKE tett derimot, da har du et problem. Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 javel, men hva er folkets erfaringer her ? Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 javel, men hva er folkets erfaringer her ? Du trenger vel ikke "folkets erfaringer"? Er det tett, så er det tett. Enklere kan man vel ikke si det. Systemet ditt blir ikke noe mindre tett av å bæres sidelengs f.eks. Rister du derimot maskinen så mye at ting løsner, da kan det hende at det ikke er tett lenger. For å komme med min erfaring: Det går helt fint, utvis bare litt sunn fornuft. Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 okey.. skjønner at vis det er tett så er det tett! Men tenkte bare på om noen systemer hadde svakheter som lett førte til lekasje under frakt. Lenke til kommentar
BioAcid Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Kan ikke prate for andre, men mitt waterchill å vapo oppsett er hvertfall tett, også etter frakt. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Har heller aldri fått lekkasje ved frakt. Er mer bekymret over at CPU blokka(swiftech) skal bevege seg ved ristinger siden den er ganske tung, men har heller ikke hatt noen problemer her. Lenke til kommentar
LL Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Sendte PC'en med fly engang. Vannkjølingen holdt selvfølgelig tett selv om resten av PC'en så ut som et helvete. CPU og NB blokken var ramlet av. Pumpe og radiator lå og slang.... Heldigvis funket også alt etterpå. Hvem sa at elektronikk var sårbart? Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Hvis jeg hadde vært deg så ville jeg har vært litt mer forsiktig med frakten hvis du har vannkjøling i pc`n. Jeg selv holder på med en ekstern vannkjøling, prøver å få det til så lyd løst som mulig Lenke til kommentar
LL Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Jeg selv holder på med en ekstern vannkjøling, prøver å få det til så lyd løst som mulig Jeg går med planer om et slikt prosjekt. Hvilke erfaringer har du gjort deg? Kanskje du kunne skrive litt om problemene du har møtt? Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 24. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2003 Har ikke møtt noen problemer enda. Men er som mange sier, det er bare spørsmål om tid før det lekker. Men du er temmelig sikker ved frakting vis du tapper av vannet før frakt. Har fått merke at risikoen når du driver å setter opp systemet og tester det er mye større. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå