knipsolini Skrevet 11. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2014 Gratulerer med gullet City. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2014 Borini! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 11. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2014 Nei, det kan godt hende. Har ikke for vane å kommentere i andre lags kamptråder. Er Liverpool som er viktig for meg, ikke å trolle andre lags tråder. Veldig rart at du ikke har sett noe annet da.. Det sier seg vel selv det når du aldri er i andre tråder?!Skrev jeg noe sted at jeg aldri er i andre tråder eller skrev jeg at jeg ikke har for vane å kommentere andre lags kamptråder? Les hva jeg faktisk skriver før du kommenterer kanskje? Helt riktig, jeg leste feil! All creds til deg fordi du er så flink da Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 11. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2014 Siden Moyes statuen kom på Anfield, har Liverpool vunnet noen kamper da? 3 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 11. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2014 Hahaaa City 2-0! Bye bye Pool title!!!! Gratulerer med sjuendeplassen. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 11. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2014 Siden Moyes statuen kom på Anfield, har Liverpool vunnet noen kamper da? Hahaha ja! Tenkte det samme Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 11. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2014 Hahaaa City 2-0! Bye bye Pool title!!!! Gratulerer med sjuendeplassen. Taktisk av Giggs, så slipper vi EL. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2014 Hahaaa City 2-0! Bye bye Pool title!!!!Gratulerer med sjuendeplassen. Og gratulerer til deg for alle de siste årene PL-plasseringene deres It FOKEN slipped, scousers. 1 Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 11. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2014 Hahaaa City 2-0! Bye bye Pool title!!!! Viste det egentlig før runden. Men nå er det ikke noe annet å gjøre enn å gratulere dere med ligagullet. 4 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 11. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2014 Liverpool har ikke sluppet inn så mange mål på 99 år. Lenke til kommentar
edge Skrevet 11. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2014 Hahaaa City 2-0! Bye bye Pool title!!!! Gratulerer! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 11. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2014 (endret) Tc47 er vel jævlig glad for at laget hans vant ligaen i dag. red: Gratulerer da, Tc47 Endret 11. mai 2014 av .AN.XVIII.IV:. 2 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2014 Hahahahah bitter bitter boys. fokuser på kampen deres Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2014 Er man medgangsupporter så er man medgangsupporter, si. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 11. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2014 Syns det er helt greit at vi taper og ikke vinner gullet. Hadde aldri sett for meg noe gull uansett. Hadde ved sesongstart håpet på 4. plass og Champions League. At vi kvalifiserer oss direkte er et stort pluss. Rodgers må ta på seg mye av skylda, for samme hvor mye han må preike om at Agger er for veik, så er han faen meg 10 ganger bedre i en stopperkomposisjon enn de andre alternativene. Helt utrolig at analyseapperatet hans ikke har klart å fortelle han at Liverpool uten Agger på banen har sluppet inne mange flere mål enn med Agger. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 11. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2014 Hahahahah bitter bitter boys. fokuser på kampen deres Og hva gjør du selv da? hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahqhqhqhqhq 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2014 Hahahahah bitter bitter boys. fokuser på kampen deres Slik som du fokuserer på kampen din? (er kanskje city det?) Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 11. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2014 Lurer på hvem som er mest bitter. 1) Ens eget lag spiller kamp, og man tilbringer mer tid her en der. 2) "Verdens største fotballag" greide så vidt å bli #7, det er en større fadese en alt Liverpool kan gjøre og har gjort på 20 år 2 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2014 Hahahahah bitter bitter boys. fokuser på kampen deres Slik som du fokuserer på kampen din? (er kanskje city det?) Ser på den jeg men vi kan ikke matematisk få plassen over oss nå fordi Spurs leder 3-0. Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2014 Er man medgangsupporter så er man medgangsupporter, si. ER MAN MEDGANGSUPPORTER SÅ ER MAN MEDGANGSUPPORTER! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå