Gå til innhold

Kamptråd, PL: Liverpool - Newcastle


Gjest Slettet-w7DZlO15

Anbefalte innlegg

 

United er fremdeles attraktive, det er tross alt en gigant av en klubb.

Det har vært nok av store klubber som har vært dominante og har brukt tiår på å komme nogenlunde tilbake , kan ikke se en eneste grunn til hvorfor det ikke gjelder United.

 

Kanskje pga. at vi ennå har sjansen til å signere store navn. Hvis vi henter Van Gaal nå så skal man ikke se bort ifra at det kommer til å bli store endringer innen 1-2 år eller allerede denne sommeren. I tillegg så har vi også de økonomiske midlene som trengs.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

AllFather har selvfølgelig rett i at det kan hende Man Utd "forsvinner" i en lengre periode, men selv har jeg ingen tro på det. Tror de får inn en god manager og i tillegg får inn flere meget gode spillere i sommer. Regner med at Man Utd er med å kjemper om titlen igjen neste sesong.

Lenke til kommentar

Det skal ha vært helt uten stygge ord. Det andre gule skal som sagt ha kommet etter en sarkastisk "are you going to send me off?". Ikke noe mer enn det. Om det stemmer vet jeg ikke, men jeg har ingen problemer med å tro på det merker jeg.

Lenke til kommentar

Forøvrig en helt fryktelig førsteomgang av Liverpool. Helt uten alt det som Liverpool har gjort bra stort sett gjennom det meste av sesongen. Flanagan var ikke god for å si det forsiktig. Nå ble Newcastle redusert med et par mann og vi får takke for det. En av de svakeste omgangene Liverpool har spilt denne sesongen.

Lenke til kommentar

"You can't make up the way I was sent off. I still don't know why it happened.

"I was given a first yellow card for dissent, but for the second one I'm ready to take the restart when the referee has called me back.

"He told me to stop showing dissent, so I told him that I was allowed to plead my case. I asked him 'are you going to send me off for trying to plead my case for my team?' and he said 'yes'.

"I've asked a question and been sent off that. I'm dumbfounded by it."

 

-Shola

 

Ser ingen grunn til at denne mannen skal bruke tiden sin på å lyve om dette. Minner meg veldig om denne saken her:

 

RXDfshy.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...