Gå til innhold

Kamptråd, PL: Liverpool - Newcastle

Gjest Slettet-w7DZlO15

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

[...]dere skal ikke engang ut i Europa, og da klarer der ikke lengre å tiltrekke dere de beste spillerne. Vi har en fantastisk manager og et stort håp for nesteårs sesong. :)

Og så er alt tilbake til normalen. Liverpool bruker energi på å falle rett ut av gruppespillet i CL

Var kanskje ikke store barnet i 00-tallet når du sier slikt om Liverpool i Champions League. Gjorde somregel en god figur i Europa.

Lenke til kommentar

[...]dere skal ikke engang ut i Europa, og da klarer der ikke lengre å tiltrekke dere de beste spillerne. Vi har en fantastisk manager og et stort håp for nesteårs sesong. :)

I kraft av å være kanskje verdens største klubb så er det ikke så veldig farlig å være utenfor Europa ett år. Tror nok du kommer til å svelge en del kameler i forhold til å se om vi får noen storfisk ila. sommeren.

Og så er alt tilbake til normalen. Liverpool bruker energi på å falle rett ut av gruppespillet i CL og ender midt på tabellen.

Everything's back to normal.

Time will show. Jeg mistenker at Uniteds storhetstid er over. Ferguson overlot en skikkelig døll spillerstall til Moyes, den skal nå videre til en ny manager som er nødt til å storhandle. Bli ikke overrasket om det blir nok et skuffende overgangsvindu for dere, United er på langt nær så attraktive som de var for et par år siden.

Lenke til kommentar

- "Jeg er så fornøyd, gullet trodde jeg aldri på før sesongen"

- "Jeg er ikke skuffet over sesongen, jeg er stolt"

- "Liverpool har vært over all forventning, jeg er kjempe fornøyd"

Nå må dere slutte med tullet. Helt klart at det har vært en vanvittig sesong over all forventning, men dere hadde gullet for svarte... Klart dere skal være skuffet, fy faen hvor skuffet jeg hadde vært.

Hadde det ikke vært for Gerrard i Chelsea kampen og kortsluttningen i Palace kampen - hadde DERE feiret gull nå! Vær stolt over andreplass, det er sinnsykt bra (og ja, langt over forventning) og noe jeg vil gratulerer dere med, men slutt å si at dere ikke er skuffet! Det er TROLLING ;)

Man kan ikke være skuffet idag, skuffelsen etter Chelsea har lagt seg, så det er ikke noe trolling med å si det. :)

Er kjempefornøyd med sesongen, noe som alle LFC-supportere bør være.

Lenke til kommentar

United er fremdeles attraktive, det er tross alt en gigant av en klubb.

Det har vært nok av store klubber som har vært dominante og har brukt tiår på å komme nogenlunde tilbake , kan ikke se en eneste grunn til hvorfor det ikke gjelder United.

Ja vet vel dere Liverpool-fans alt om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...