Gå til innhold

Kamptråd, PL: Liverpool - Newcastle


Gjest Slettet-w7DZlO15

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

hva gjorde shola? lol.

grattis med seier da Pool :) tenk det hadde vært gull om dere ikke hadde vært så overconfident mot Mourinho! :)

Åssen ligge det an med laget ditt mot West Ham da?

 

Oi, nei, sorry, du har full fokus på denne kampen. Sorry... jeg glemte det. Carry on!

 

 

En av greiene som er fett med serieavslutningen, hvor alle kampene går samtidig, og det gjerne er mye action, det er å følge med på flere kamper.

Lenke til kommentar

- "Jeg er så fornøyd, gullet trodde jeg aldri på før sesongen"

- "Jeg er ikke skuffet over sesongen, jeg er stolt"

- "Liverpool har vært over all forventning, jeg er kjempe fornøyd"

 

 

Nå må dere slutte med tullet. Helt klart at det har vært en vanvittig sesong over all forventning, men dere hadde gullet for svarte... Klart dere skal være skuffet, fy faen hvor skuffet jeg hadde vært.

 

Hadde det ikke vært for Gerrard i Chelsea kampen og kortsluttningen i Palace kampen - hadde DERE feiret gull nå! Vær stolt over andreplass, det er sinnsykt bra (og ja, langt over forventning) og noe jeg vil gratulerer dere med, men slutt å si at dere ikke er skuffet! Det er TROLLING ;)

Endret av ESPP
  • Liker 3
Lenke til kommentar

- "Jeg er så fornøyd, gullet trodde jeg aldri på før sesongen"

- "Jeg er ikke skuffet over sesongen, jeg er stolt"

- "Liverpool har vært over all forventning, jeg er kjempe fornøyd"

 

 

Nå må dere slutte med tullet. Helt klart at det har vært en vanvittig sesong over all forventning, men dere hadde gullet for svarte... Klart dere skal være skuffet, fy faen hvor skuffet jeg hadde vært.

 

Hadde det ikke vært for Gerrard i Chelsea kampen og kortsluttningen i Palace kampen - hadde DERE feiret gull nå! Vær stolt over andreplass, det er sinnsykt bra (og ja, langt over forventning) og noe jeg vil gratulerer dere med, men slutt å si at dere ikke er skuffet! Det er TROLLING ;)

 

Selvfølgelig er jeg skuffet. Men jeg kan fortsatt sette pris på den jobben laget har gjort. Ingen skam i å tape for alle de oljemilliardene.

Lenke til kommentar

- "Jeg er så fornøyd, gullet trodde jeg aldri på før sesongen"

- "Jeg er ikke skuffet over sesongen, jeg er stolt"

- "Liverpool har vært over all forventning, jeg er kjempe fornøyd"

 

 

Nå må dere slutte med tullet. Helt klart at det har vært en vanvittig sesong over all forventning, men dere hadde gullet for svarte... Klart dere skal være skuffet, fy faen hvor skuffet jeg hadde vært.

 

Hadde det ikke vært for Gerrard i Chelsea kampen og kortsluttningen i Palace kampen - hadde DERE feiret gull nå! Vær stolt over andreplass, det er sinnsykt bra (og ja, langt over forventning) og noe jeg vil gratulerer dere med, men slutt å si at dere ikke er skuffet! Det er TROLLING ;)

Jeg er ikke skuffet lengre, det var jeg etter Chelsea- og Palace-kampen. Nå nyter jeg at vi leder i sesongavslutningen i den beste sesongen Liverpool har spilt i min levetid. Hadde jeg vært United-supporter hadde jeg vært knust, å gå fra seriegull til syvendeplass er grusomt. Vi gleder oss til CL og muligheten til å virke styrke stallen, dere skal ikke engang ut i Europa, og da klarer der ikke lengre å tiltrekke dere de beste spillerne. Vi har en fantastisk manager og et stort håp for nesteårs sesong. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvem er de bitre her? De som er fornøyd med andreplass og CL neste år eller de som har sett laget sitt faile og havne utenfor CL ^^

 

Forventer forresten at man united er med å kjemper om ligagullet hele neste år siden det er så lett nå når de ikke kommer til å være i europa ;)

Lenke til kommentar

Jeg er ikke skuffet lengre, det var jeg etter Chelsea- og Palace-kampen. Nå nyter jeg at vi leder i sesongavslutningen i den beste sesongen Liverpool har spilt i min levetid. Hadde jeg vært United-supporter hadde jeg vært knust, å gå fra seriegull til syvendeplass er grusomt. Vi gleder oss til CL og muligheten til å virke styrke stallen, dere skal ikke engang ut i Europa, og da klarer der ikke lengre å tiltrekke dere de beste spillerne. Vi har en fantastisk manager og et stort håp for nesteårs sesong. :)

 

Heey, jeg kan faktisk forstå det du sier. Jeg var knust, i de 6 første månedene. Så tok oppgittheten og likegyldigheten mot Moyes over. Jeg er faktisk bare glad nå på slutten av sesongen, glad for at vi har en fremtid med noen andre en Moyes.

 

Det du sier om de beste spillerne er nok helt sant, men da glemmer du en viktig del av Manchester United. De henter som regel aldri helt utviklede spillere (med noen unntak).

Endret av ESPP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...