Gå til innhold

Kamptråd, PL: Liverpool - Newcastle


Gjest Slettet-w7DZlO15

Anbefalte innlegg

 

 

Ser flere Unitedsupportere som kommenterer mer i Liverpool og City kamptråder enn sine egne. Jeg har tilgode å se det samme fra en Liverpoolsupporter heldigvis.

Hahaha, da har du ikke fulgt godt med.

Nei, det kan godt hende. Har ikke for vane å kommentere i andre lags kamptråder. Er Liverpool som er viktig for meg, ikke å trolle andre lags tråder.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Nei, det kan godt hende. Har ikke for vane å kommentere i andre lags kamptråder. Er Liverpool som er viktig for meg, ikke å trolle andre lags tråder.

 

 

Det er flere av oss som er interessert i fotball som i sporten, og ikke kun det ene laget vi holder med. Folk som ser de fotballkampene man får muligheten til. Skal vi da droppe å skrive (ikke trolle) i "andre lags kamptråder"? Skal vi ikke juble når vi blir glad? Er dette en rett som er forbeholdt supporterne?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

@edge

 

Skjer ikke. I stedet får vi en haug med offensive midtbanespillere.. :p

 

Dette er et godt bevis på at Liverpool overhodet ikke takler presset. Alt for uerfarne.

 

City scoret, så da har det ingenting å si lenger..

Vi hentet jo tre midtstoppere i sommer. Jeg tror du blander oss med Arsenal. ;)

 

City leder og Liverpool er ute av det. Helt greit, da kan vi begynne å feire andreplassen.

Ja, men Toure er stort sett garderobemoro og erfaringsdeler. Og en "tvunget" signering siden Carragher la opp.

Illori er beregnet for fremtiden, har fortsatt ingen kamper for Liverpool.

Sakho er etter min mening god og kan nok bli enda bedre når han har fått tilpasset seg.

Men alt det hjelper lite når Rodgers bruker stort sett de dårligste kombinasjonene.

 

Agger og Sakho bør bli og satses på neste sesong. Skrtel bør vekk, så langt vekk fra Liverpool som overhodet mulig.

Ja, han har noen fantastiske kamper iblant, men for hver fantastisk kamp, så har han jo et selvmål eller en annen personlig feil som fører til baklengs.

Han har etter min mening mer negativt enn positivt, sånn summa sumarum.

 

Med Champions League neste sesong så bør en ny førstelagsstopper inn. En som går rett inn, så får heller Sakho være 3. valg.

Vi bør også ha minst en ny back.

 

Så får vi se da, alt vi linkes til er jo mer offensiv kraft så.. :p

Jeg svarte deg på at "det skjer ikke" at vi henter backer, fordi vi kun henter offensive spillere. Jeg påstår ikke at de tre midtstopperne har gjort det godt.

Lenke til kommentar

Nesten like greit å få bevist at hele forsvarsrekka må ut. Johnson er helt håpløs, Flanagan holder ikke mål offansivt, Skrtl........., Agger får godkjent, men på flere av angrepene til Newcastle er han vel 3,4 eller 5 bakerste mann på vei hjemover.

Lenke til kommentar
Nei, det kan godt hende. Har ikke for vane å kommentere i andre lags kamptråder. Er Liverpool som er viktig for meg, ikke å trolle andre lags tråder.

 

Veldig rart at du ikke har sett noe annet da.. Det sier seg vel selv det når du aldri er i andre tråder?!

Endret av ESPP
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Nei, det kan godt hende. Har ikke for vane å kommentere i andre lags kamptråder. Er Liverpool som er viktig for meg, ikke å trolle andre lags tråder.

 

Det er flere av oss som er interessert i fotball som i sporten, og ikke kun det ene laget vi holder med. Folk som ser de fotballkampene man får muligheten til. Skal vi da droppe å skrive (ikke trolle) i "andre lags kamptråder"? Skal vi ikke juble når vi blir glad? Er dette en rett som er forbeholdt supporterne?

Det er da vitterlig forskjell på å skrive og å trolle. Muffins beviser bare poenget mitt. Ikke noe innhold.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Det er fotballsuppoerternes rett å erte motstander. Flott at noen holder seg for god for det, men det passer nok ikke for alle.

Må se å få avslutte sesongen med et smil nå da, Lfc!

Lenke til kommentar

Jeg svarte deg på at "det skjer ikke" at vi henter backer, fordi vi kun henter offensive spillere. Jeg påstår ikke at de tre midtstopperne har gjort det godt.

 

Ah.. Skjønner. Vel, vi snakker om 3 spiller i bakerst ledd som må inn. Har vi virkelig så mye penger at vi kan spe på med ytterligere 2-3 offensive på toppen av det igjen?

 

Poenget mitt er også at det hjelper ikke å hente spillere som ikke duger. De kan hente forsvarspillere som kanskje koster £1mill hver, men det betyr ikke at det hjelper oss noe.

Vi må ha gode spillere som kan spille Liverpool sitt spill. Jeg aner ikke hvem det kan være, men jeg håper og tror at Liverpool har peiling.

Lenke til kommentar

 

 

 

Nei, det kan godt hende. Har ikke for vane å kommentere i andre lags kamptråder. Er Liverpool som er viktig for meg, ikke å trolle andre lags tråder.

Veldig rart at du ikke har sett noe annet da.. Det sier seg vel selv det når du aldri er i andre tråder?!
Skrev jeg noe sted at jeg aldri er i andre tråder eller skrev jeg at jeg ikke har for vane å kommentere andre lags kamptråder? Les hva jeg faktisk skriver før du kommenterer kanskje?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...