superdigg Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Alt tyder jo paa at iTunes for PC kommer paa torsdag. Takket vaere Ephpod har jeg hatt et veldig godt forhold til iPod'n min men gleder meg faktisk til iTunes. For min del er AAC nok til at jeg kommer til aa ta i bruk iTunes - har ikke funnet noe god loesning for aa kode til AAC enda. Om jeg kommer til aa handle noe saerlig i iTunes sjappa er vel heller diskutabelt men hvem vet? Uansett: Tror du du kommer til aa bruke iTunes? Det er jo ikke saa mange "full pakke" loesninger som er verd aa samle paa. Har hoert mye positivt om DB powerAMP men WMP og MMJ suger jo serioest eselballer. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Tror jeg kommer til å teste det ut, det kommer veldig veldig an på utvalget av sanger som tilbys. Hvis det er et utvalg ala platekompaniet så er det jo bare å glemme. Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Så vidt jeg vet kommer ikke iTunes for Europa enda. Det er jo en betydlig "showstopper" i denne saken. Lenke til kommentar
Releazme Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 kommer definitivt til å prøve det...har brukt Itunes på fatters mac en del og programmet er sinnsykt bra. Dersom det er i nærheten av like bra som på mac vil jeg absolutt tro at jeg konverterer fra MMJB (som jeg ikke liker noe særlig), og kanskje jeg går vekk fra Ephpod også...vi får se Lenke til kommentar
joZa Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Vil det være gratis (eller vil det være sånn free/plus versjoner som på musicmatch)? Lenke til kommentar
Releazme Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 stod i aftenposten eller itavisen at det kom til å legges ut på apples sider for gratis nedlastning, men om dette stemmer vet jeg ikke... Lenke til kommentar
superdigg Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 Vil det være gratis (eller vil det være sånn free/plus versjoner som på musicmatch)? Hvis jeg maa betale etter aa kjoept en iPod saa sier naa jeg. Urk! Hater aa ikke kunne skrive norske bokstaver!!! Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Tror jeg kommer til å teste det ut, det kommer veldig veldig an på utvalget av sanger som tilbys. Hvis det er et utvalg ala platekompaniet så er det jo bare å glemme. Ikke så eplekjekk nå, lillegutt. Og, kommer dette altså til oss europeere eller er det fortsatt bare i Nord-Amerika? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Tror jeg kommer til å teste det ut, det kommer veldig veldig an på utvalget av sanger som tilbys. Hvis det er et utvalg ala platekompaniet så er det jo bare å glemme. Ikke så eplekjekk nå, lillegutt. Og, kommer dette altså til oss europeere eller er det fortsatt bare i Nord-Amerika? lillegutt? Tror det er du som bør jekke deg ned et par hakk... Og ja, iTunes Music Store kommer nok til oss europeere om ikke så alt for lenge. Men selve iTunes programmet kan vi nok laste ned og kose oss med. Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Tvilsom om Itunes (som i ITunes Music Store) kommer til Europa med det første. Det er utrolig mye papirarbeid, kontrakter, rettighetskompensasjon osv. som må oppdateres og forhandles frem før musikkindustrien gir Apple lov til å selge musikk i deler av Europa. Musikkindustrien er jo ganske innviklet bygd opp med massevis av kontrakter og avtaler om hvor pengene skal gå for hvert salg. Dersom iTunes for Win blir en suksess i USA kan vel kanskje Apple begynne å selge direkte i de største landene (UK, DE, FR, SP) om et års tid. Norge? Tror ikke vi er så høyt prioritert. I tillegg er Norge et høykostland der plateselskapene fremdeles tjener fett pga. overprisede CD'er. Tipper vi ikke får Itunes før 2005. Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 lillegutt? Tror det er du som bør jekke deg ned et par hakk.. Ta et hint da, hva nøyaktig er det du mener er så dårlig med Plako? Mulig Bergensavdelingen ikke er så veldig rikt utstyrt, den har jeg aldri besøkt, men vi i Oslo-området kan nyte landets største utvalg av skiver. Og jeg tror ITunes Music Store kommer til å ha et relativt bredt og rikt utvalg av låter. Online-sjapper har jo nødvendigvis et større potensiale for å tilby musikk enn det en butikk i gaten har. Vi får uansett krysse fingrene for at de som sitter med makten i musikkbransjen her ser det enorme markedet som faktisk er villig til å betale for å laste ned digital musikk i god kvalitet. Angsten bransjen har minner jo på mange måter om hvordan Hollywood motarbeidet videospilleren i dens spede barndom. Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Jepp, jeg gleder meg til itunes musikkprogrammet kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå