Gå til innhold

Trenger hjelp til å finne gaming laptop til mitt behov


Anbefalte innlegg

Er fortiden i forsvaret, så trenger en ny gaming laptop som klarer å kjøre cs;go, bf4 og dayz med bra grafikk! Somsakt er jeg i forsvaret så vil finne billigst mulig løsning, men må være bra nokk for de spilla.

Og helst med 120hz skjerm visst det finnes.

 

Har lite peiling på pc så derfor spør jeg dere?

Endret av mtm111
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Så vell ikke så værst ut denne, men er 880 mye bedre en 780 skjermkortet?, glemte å si at det helst må være 17" skjerm

 

Du kan sjekke grafikkytelse på forskjellige grafikkort på notebookcheck.com. 780 er ikke veldig mye dårligere enn 880 nei, men 880 er jo litt bedre.

Lenke til kommentar

 

 

 

Så vell ikke så værst ut denne, men er 880 mye bedre en 780 skjermkortet?, glemte å si at det helst må være 17" skjerm

 

Du kan sjekke grafikkytelse på forskjellige grafikkort på notebookcheck.com. 780 er ikke veldig mye dårligere enn 880 nei, men 880 er jo litt bedre.

 

Vi har ikke noe spillrom med PCer her på setermoen. skjønner at det ikke er billig men vil mest for pengene da!

så er åpen for forslag enda

Lenke til kommentar

hva med multicom kunshan p375s? og 177s?

forhold til gaming PCene til asus og msi ?

 

La merke til at det er eksl moms på multicom så er vell ikke så billig uansett! Føler meg litt lost på hvilken pc jeg skal velge

Endret av mtm111
Lenke til kommentar

hva er forskjellen på jh og jz ?

dustin har den ikke på lager heller..

jh er gammel modell med gtx780m. Det er omtrent 20% forbedring på gpuen i gtx880m.

De har den antatt 20.05 hvis du klarer å vente så lenge :)

 

De er også veldig stillegående under load, og veldig kalde. Clevo er kjent for høye temperaturer og bråker mye.

 

Til under 15 000, er denne laptopen ekstremt bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...