Smog125 Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Hva er det best grafikkortet til nå???? Jeg skal kanske ha et nytt. Men jeg vet ikke hva som er bra og dårlig. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Søk igjennom de 100-vis av andre tråder som tar opp dette temaet. Ingen grunn til å starte nok en grafikkort-tråd synes jeg... EDIT: Jeg anbefaler Radeon 9600XT når det kommer i begynnelsen av november. Koster fra kr 1.580,- og oppover. Endel bedre enn 9600Pro. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Jeg vil tro at det eneste du får av svar ved å poste et såpass åpent spørsmål er en rekke ATI og nVidia-fantaster som ryker i tottene på hverandre. Ta heller en tur til f.eks. Tom's Hardware Guide og les noen tester der, så ser du også hvordan kortene gjør det i dine personlige favorittspill og det burde gjøre det rimelig enkelt for deg å velge et godt kort for nettopp ditt bruk. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Kjøp Radeon 9600 og oppover for best bang-for-the-buck og DX9 ytelse Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Hva er det best grafikkortet til nå???? Svaret på det er Radeon9800PRO eller XT. Nvidia 5900 Ultra, ligger vel også blandt de beste, vil jeg tro. Radeon 9600 serien er ikke de beste. De er bra i forhold til pris, men ikke de beste grafikkortene til nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå