AnonymDiskusjon Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Kan noen fortelle meg HELT ERLIG hvordan en kvinne smaker nedentil? Setter pris paa detaljerte men seriose beskrivelser....? Er det egentlig en god smak hvis man tenker over det eller er det som aa slikke fisk? Anonymous poster hash: 30435...93e Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Det er veldig nøytralt og smaker egentlig ikke noe spesielt og det er ikke vondt så du trenger ikke "grue" deg eller være usikker. Jeg har ingen dårlig opplevelser, det finnes sikkert noen her inne som kan svare deg på hva en "sur mus" smaker Altså ei som ikke har vasket seg på en stund osv. Jeg har ikke opplevd det hvertfall men jeg kan nok tenke meg at det er en heller ekkel smak. Har heller ikke vært borti noe med mye hår og ser for meg at det kan også være litt ubehagelig siden du må liksom ha trynet ditt inn i alt sammen så og si 1 Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Fitte smaker ulikt. Noen er skarpere i smaken, saltere. Men stort sett så smaker det lite, da jenta som regel er nyvasket før man går ned. Litt annet om man stuper ned på en kvinne etter en lang dag på kontorstolen. Da vil man få en skarp salt smak, som kan minne om reke. Kan være deilig det. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Jeg slikka ei en gang som smakte helt digg (vanskelig å beskrive), dæven jeg savner henne! Og ja, noen smaker definitivt bedre enn andre! Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Jeg slikka ei en gang som smakte helt digg (vanskelig å beskrive), dæven jeg savner henne! Og ja, noen smaker definitivt bedre enn andre! Mye kaffe og tobakk kan påvirke smaken. Men det viktigste er at det skal smake kjønn. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Jeg slikka ei en gang som smakte helt digg (vanskelig å beskrive), dæven jeg savner henne! Og ja, noen smaker definitivt bedre enn andre! Mye kaffe og tobakk kan påvirke smaken. Men det viktigste er at det skal smake kjønn. Har ikke problemet med at jeg slikker jenter som bruker for mye tobakk, så det kan jeg ikke utale meg om. Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Jeg slikka ei en gang som smakte helt digg (vanskelig å beskrive), dæven jeg savner henne! Og ja, noen smaker definitivt bedre enn andre! Mye kaffe og tobakk kan påvirke smaken. Men det viktigste er at det skal smake kjønn. Har ikke problemet med at jeg slikker jenter som bruker for mye tobakk, så det kan jeg ikke utale meg om. Det smaker ikke vondt. Det smaker sjeldent vondt av kvinner. De ulike smakene er uansett opphissende og det er det viktigste. Lenke til kommentar
Forumtroll1 Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Kan noen fortelle meg HELT ERLIG hvordan en kvinne smaker nedentil? Setter pris paa detaljerte men seriose beskrivelser....? Er det egentlig en god smak hvis man tenker over det eller er det som aa slikke fisk? Anonymous poster hash: 30435...93e Det smaker bare hud hvis hun nettopp har dusjet. Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Smaker bare litt salt spør du meg. Hvis jeg ikke har sett damen på en uke/noen dager siden sist smaker det litt surt noen ganger, selv om hun vasker seg og sånt. Mest sannsynlig ettersom mine kroppsvæsker er i henne og alt renser seg langsomt der nede/inne Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Siden du spørr regner jeg med du har vært ute for noe litt uheldig. Det smaker i grunn ikke så mye. Viss det smaker bæsj er du på feil sted. Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Siden du spørr regner jeg med du har vært ute for noe litt uheldig. Det smaker i grunn ikke så mye. Viss det smaker bæsj er du på feil sted. Hahaha beste jeg har lest idag - "hvis det smaker bæsj er du på feil sted". Hvordan eventuelt vite at det smaker bæsj? Jeg har ikke smakt på bæsj før så vidt jeg husker Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Siden du spørr regner jeg med du har vært ute for noe litt uheldig. Det smaker i grunn ikke så mye. Viss det smaker bæsj er du på feil sted. Da vil det vil si at hun ikke har vasket seg i anus. En kvinnes anus smaker egentlig helt greit, om den er rein. Det og slikke en kvinnes underliv, hele stasen er opphissende og deilig. Men alt handler om hygiene. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Kan noen fortelle meg HELT ERLIG hvordan en kvinne smaker nedentil? Setter pris paa detaljerte men seriose beskrivelser....? Er det egentlig en god smak hvis man tenker over det eller er det som aa slikke fisk? Anonymous poster hash: 30435...93e bon apetit! Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Siden du spørr regner jeg med du har vært ute for noe litt uheldig. Det smaker i grunn ikke så mye. Viss det smaker bæsj er du på feil sted. Da vil det vil si at hun ikke har vasket seg i anus. En kvinnes anus smaker egentlig helt greit, om den er rein. Det og slikke en kvinnes underliv, hele stasen er opphissende og deilig. Men alt handler om hygiene. Sånn anus-greier er ikke min greie, så jeg antar at du har rett uten å føre noe videre empiri på dette. Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Siden du spørr regner jeg med du har vært ute for noe litt uheldig. Det smaker i grunn ikke så mye. Viss det smaker bæsj er du på feil sted. Da vil det vil si at hun ikke har vasket seg i anus. En kvinnes anus smaker egentlig helt greit, om den er rein. Det og slikke en kvinnes underliv, hele stasen er opphissende og deilig. Men alt handler om hygiene. Sånn anus-greier er ikke min greie, så jeg antar at du har rett uten å føre noe videre empiri på dette. En deilig kvinne på alle fire med bakmusa og anus struttende. Kan du virkelig la vær og ikke smake Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Jeg er ikke spesielt kresen i matveien, men jeg styrer unna å spise restavfall. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Nå beveger denne diskusjonen seg inn på et nytt tema, hold dere til tema Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Den mest nøyaktige beskrivelsen jeg er hørt er at det smaker som å suge på en mynt Lenke til kommentar
vidor Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Den mest nøyaktige beskrivelsen jeg er hørt er at det smaker som å suge på en mynt Og for de som vil prøve det (for det er det alltid); Vask mynten først. 1 Lenke til kommentar
ragge_jz Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 (endret) smaker ikke noe spess. Har dama nettopp dusja, og brukt intimsåpe som hun ikke har skyldt ut ordentlig, risikerer du å få såpesmak i munnen. Det er ikke jævli ålreit, skjedde meg engang. Såpe smaker ikke godt liksom. Blant annet det, gjorde at jeg ikke tenner så jævli på slikking. Mus kan være slafsete greier, som skjuler både såperester, dasspapir rester og litt av hvert inni hudfoldene, så SPYL først, før du skal slikke. Min mening. EDIT: ja, sånn stål-aktig myntsmak er det jheg også tenker på. Smaker ikke sjokolade akkurat. Endret 15. mai 2014 av ragge_jz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg