Gå til innhold

Microsoft Word crash to desktop

Anbefalte innlegg

Jeg driver og skriver masteroppgave sammen med to kompiser for tiden. Vi skriver i et dokument som er delt over onedrive slik at vi kan skrive i samme dokumentet samtidig. Fungerer genialt, så lenge word ikke kræsjer. Vi har alle kjøpt 2013 versjonen, og bruker det på minst 4 forskjellige pcer, hvorav alle pcene i ny og ne får hikke og word kræsjer. Det skjer ikke samtidig på alle pcene, det er ikke noe spesielt vi driver med som får det til å kræsje, og det er ikke nødvendigvis noen andre inne i dokumentet samtidig. Det har heller ingenting å si med at vi har et relativt stort dokument, 15.000 ord og 70+ sider, for det var slik i starten og.

Det kan gå dager og uker i mellom hvert kræsj, men når det først starter så kan du banne på at det kommer til å kræsje igjen om 5 minutter. Slik kan det holde på i kanskje 15 min, eller flere timer.

Restarting av pc fungerer ikke, jeg tror ikke det er et problem med RAM (en av oss har 48GB). Så jeg skjønner virkelig ikke hva som forårsaker det, eller hvordan jeg skal få fikset det. Skjer som sagt på alle våre pcer, men ikke samtidig, ikke samme dag en gang.

Begynner å bli virkelig frustrert, og kunne godt trengt noen tips til hva som kan være feilen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...