MrLuni Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Er amatør på gitar og liker cover av forskjellige sanger. Hvor får jeg tak i bakgrundsmusikk som jeg kan spille lead til? If you catch my drift. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 (endret) Jeg har ofte brukt storbandmusikk (klassisk) å spille lead til. Viktigste er vel det at du har musikk uten at der er for mye gitar fra før. Klassisk musikk + en skikkelig gitarsolo = orgasme for ørene. Anbefaler deg forøvrig å høre konserten da Dimmu Borgir spillte med Oslo Kringkastningsorkester. Selv om jeg ikke er verdens største Dimmu fan, så er den konserten RÅ! Endret 10. mai 2014 av Skipstrixy Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 12. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2014 Han her lager vell sin egen background, men noe i den gata. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Han her lager vell sin egen background, men noe i den gata. "Web Page Blocked" ..... Må bare elske arbeidsgiveren min. Men ja... 0 stress å lage egen background musikk og. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 12. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2014 Jeg tengte på når jeg lagde tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå