oscrue10 Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 (Aner ikke hvorfor jeg fikk opp en sitatboks, må være en teknisk feil). Var nettopp i kontakt med Nextgentel som kunne fortelle at jeg er tilkoblet på mitt nye abonnement, men hun jeg snakket med sa at jeg har lav hastighet akkurat nå. Den ville bygge seg opp til maks hastighet iløpet av 10 dager, til en hastighet som fortsatt er lav (bredbånd 10). Så jeg antar at jeg skal betale full pris for et uferdig og kanskje ubrukelig produkt. Men hvilken hastighet kan jeg regne med å ha nå? Det glemte jeg å spørre om. Er på en annen tilkobling inntil videre, og er ikke så kompetent på internett at jeg har veldig lyst til å koble meg fra det ene til det andre hvis det er bortkastet. Burde/må jeg bare vente disse 10 dagene før jeg kobler meg til eget nett? Er allerede på en elendig tilkobling, men jeg er i det minste på nett. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Hvis du ikke prøver, så finner du ikke ut hvilken hastighet det er på NGT'en nå. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 (endret) Du må ha modemet koblet til i disse 10 dagene, dersom modemet ikke er tilkoblet vil ingenting skje, tilpasningen starter først når modemet er på. Du kan bruke nettet som vanlig i mens. Hva du kan estimert regne med å få finner du her: metrolive.telenor.no/metro2-application-kapaks-web/ Hva har du krav på å få? mellom 5 og 10mbps i veggen, (har bare skumlest ngt sidene) Endret 10. mai 2014 av Evelen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå