Gjest Bruker-245639 Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 (endret) Min var halvslark fra dag én. Døde helt etter 4 måneder. Produsert i Japan. Endret 10. mai 2014 av Bruker-245639 Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Alle ps4 er produsert i japan Men alle nye konsoller uansett har enten hardware eller software problemer i starten. Noe som er grunnen til at ejg selv ikke har en av de nye ennå. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 (endret) Alle ps4 er produsert i japan Men alle nye konsoller uansett har enten hardware eller software problemer i starten. Noe som er grunnen til at ejg selv ikke har en av de nye ennå. På min står det made in China. (fikk den i januar og fungerer utmerket enda. Eneste trøbbel jeg har hatt er med HDCP (flimring i skjermen når den er slått på) etter at de oppdaterte til fw 1.7. Så det er mer en softwarefeil enn hardware.) Endret 10. mai 2014 av CaZpeR Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Min sluttet å fungere etter rundt 3 måneder. Made in Japan Lenke til kommentar
G Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 (endret) Min fungerer utmerket enda, men har hovedsaklig benyttet den til Netflix-titting til nå. Fikk den i november 2014 2013, og har begynt å bruke den først i mars tror jeg det var. Endret 20. mai 2014 av G Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Min fungerer utmerket enda, men har hovedsaklig benyttet den til Netflix-titting til nå. Fikk den i november 2014, og har begynt å bruke den først i mars tror jeg det var. Du lever i fremtiden du ja Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Godt å vite at jeg ikke er alene. Nå sitter jeg å tvinner tomler og bare venter på at Komplett sin returordning skal virke. Sendt for reparasjon sa de. Tviler på at den lar seg repareres. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Da har jeg fått min tilbake. Dvs, den er byttet med en kinesisk en. Det festlige er at den har blitt pakket i samme esken som jeg returnerte den gamle i. Den virker i alle fall nå Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 (endret) Hva var feil med den? Endret 8. juni 2014 av Christoffero89 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Hva var feil med den? Etter at en hadde spilt spill og satt den i dvalemodus så spyttet den plutselig ut blåstråleplata og begynte å pipe. Måten å komme rundt det på var å hive ut blåstråleplata og skru konsollet helt av. Dette virket en stund, før konsollen begynte å pipe ukontrollert midt på natta. (Ja, jeg hører den veldig godt fra soverommet). Etter sånne pipeseanser så måtte jeg plugge ut strøm og så plugge i strøm igjen. Så var det å koble til kontrolleren med kabel, skru på og komme seg inn i vedlikeholdsmenyen der en måtte velge å bygge opp igjen databasen. Til slutt begynte konsollet å gnåle om at den ikke fant OS... Da var det kke så mye å gjøre utover å returnere hele konsollet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå