Spillredaksjonen Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Denne pakken kan utgjøre forskjellen mellom deg og fienden.KONKURRANSE: Vinn solid spillutstyr fra Logitech Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 (endret) 12345 Endret 10. mai 2014 av Lock-Aze Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Å dette har jeg veldig lyst på! Det hadde gjort min kommende mandag mye bedre Lenke til kommentar
ClydeThaMonkey Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 G710+ er langtifra et lydløst tastatur Klarte meg i grunn fint med membran tastatur men kjøpte G710en billig av en kompis som var desperat etter gryn Lenke til kommentar
Venator Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Hadde vært utrolig deilig å vinne denne pakken. Har vurdert mekanisk tastatur lenge og dette har vært en av dem + jeg trenger ny datamus og min nåværende logitech har uslåelig kvalitet. Lykke til alle sammen! Lenke til kommentar
Starfjord Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Dette hadde blitt en stor upgradering fra mitt gamle, lykke til alle som er med Lenke til kommentar
Nerdrage Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Akkurat bestilt ny pc, og denne pakken hadde vært midt i blinken. Lykke til folkens! Lenke til kommentar
Joachimmen Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Har alltid ønsket meg G710, så dette hadde vært kjekt å vinne. Har nettopp kjøpt ny musematte da, men tar gjerne imot spillmusen også ^^ Har ikke noe imot min nåværende G400, så det får eventuelt bli reservemusen.. Huffameg, nå er det på tide at jeg vinner noe. Tror jeg aldri har vunnet en konkurranse på nettet før, og faren min har vunnet 5 ganger i løpet av de siste 2 årene.. Blant annen en iPhone -_- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå