Jove Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Ønsker meg et godt headset. Helst med microfon. Noen som kan si noe om http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...5&view=detailed ? Det er USB. Betyr det at jeg kan bruke det uavhengi av hva annet jeg har koblet til hovedkortet? Takker også for eventuelle andre tips/erfaringer... Mvh Jan Ove Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Har ikke prøvd det headsettet der, men anbefaler Trust Headset Multi function 410 Bass Headset. Grei lyd og koster ikke så veldig mye. Lenke til kommentar
Jove Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2003 Takker, men må man ikke da koble om ledningene bak hver gang en vil bytte fra/til headset/høyttalere? Hadde håpet at USB kunne gjøre at jeg slapp det... :/ Men takk! Mvh Jan Ove Lenke til kommentar
justice Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 du slipper å bytte hvis du kjøper en 3,5 mm dobbel adapter og setter i utgangen på lydkortet, kjøpte min på clas olsson(sikkert skrevet feil) for rundt 20 kr. Lenke til kommentar
Jove Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2003 Nå er en slik kjøpt. Men den er USB. Når jeg kobler dem til, forsvinner signalene til pc-høyttalerene. Finner ikke noe sted der jeg kan midlertidig slå av headsettet. Veldig lite info :/ Er vel nå jeg burde ha hatt USB i front :/ Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Ønsker meg et godt headset. Helst med microfon. Noen som kan si noe om http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...5&view=detailed ? Det er USB. Betyr det at jeg kan bruke det uavhengi av hva annet jeg har koblet til hovedkortet? Takker også for eventuelle andre tips/erfaringer... Mvh Jan Ove Har det headsettet og jeg skal love deg at det er dritt! Det sier seg jo selv når den benytter USB som grensesnitt. Nei, kjøp deg Koss. De har gode headsett med mikrofon. Øystein Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå