lion33 Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 (endret) I min oppgave hele 30 sider, glemte jeg å vise kildehenvisninger på 5-6 steder , helt utrolig at jeg kunne være så blind i det øyeblikket. Jeg trodde jeg hadde sett over alt. jeg har vist kildehenvisninger overalt, utenat 5-6 steder, det er totalt 2-3 sider. kommer jeg til å styrke? Jeg er 99 % sikker på det... Er det noe jeg kan gjøre, bør jeg ringe læreren min og si ifra? Han er streng han kommer ikke til å godkjenne dette. Bør jeg satse på at de er kanskje litt greie ? ? ?kanskje overser det skjer ikke.e.e.e. men så håpløst .. Skjønner ikke hvordan jeg ikke så det. Jeg burde si ifra ,har lest at dersom man ikke oppgir kilder kan det anses som plagiat? ??... Endret 9. mai 2014 av lion33 Lenke til kommentar
War Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Ringe å si det nå hjelper vel lite, da vil han iallefall se det. Du må legge til kilden med en gang i rett format, etterpå er det umulig^^ Lenke til kommentar
lion33 Skrevet 9. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2014 (endret) Ringe å si det nå hjelper vel lite, da vil han iallefall se det. Du må legge til kilden med en gang i rett format, etterpå er det umulig^^ Men burde jeg ikke si ifra? Jeg får vel bare levere den neste år.. Det er en litteratur side siste siden, men det mangler kildehenvisning et par steder. Endret 9. mai 2014 av lion33 Lenke til kommentar
War Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Blir ikke bedre utfall av å si ifra, ville ha satt dem inn og levert på nytt Ops lastet opp feil utgave ol. Hvordan er fristen ol på denne. Lenke til kommentar
lion33 Skrevet 9. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2014 Blir ikke bedre utfall av å si ifra, ville ha satt dem inn og levert på nytt Ops lastet opp feil utgave ol. Hvordan er fristen ol på denne. Jeg leverte oppgaven for 4 dager siden, fristen var 5 mai.. jeg får ikke levert det nå... Lenke til kommentar
Brulejus Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Er dette skole eller universitet? Lenke til kommentar
lion33 Skrevet 9. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2014 Er dette skole eller universitet? Universitet ... Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Er dette en eksamen? Hvis ikke snakk med læreren og si at noen kildehenvisninger var forsvunnet i versjonen du leverte. Si at du har de klar vis han vil se. Regner med du markerte med fotnoter eller liknende hvor det skulle vært kildehenvisning. Lenke til kommentar
Teemonster Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 (endret) Er dette skole eller universitet? Universitet ... Si ifra at du leverte inn feil versjon hvor det var uteblitt noen kildehenvisninger (ikke endre noe annent enn kildehenvisninger i den nye versjonen du leverer inn). Da minsker sannsynligheten for allvorlige konsekvenser (utestengning fra universitetet i et år...) Endret 9. mai 2014 av Teemonster Lenke til kommentar
lion33 Skrevet 10. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2014 Er dette skole eller universitet? Universitet ... Si ifra at du leverte inn feil versjon hvor det var uteblitt noen kildehenvisninger (ikke endre noe annent enn kildehenvisninger i den nye versjonen du leverer inn). Da minsker sannsynligheten for allvorlige konsekvenser (utestengning fra universitetet i et år...) Ja det var eksamen folkens !!! Det var en bacheloroppgave .30 sider..Men hvis du tror det kan hjelpe? Bør jeg møte han personlig og si det, eller ringe? tror du det vil ha noe effekt? Å møte han? Lenke til kommentar
Anonym75896532654 Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Husker jeg glemte noen kilder engang på høgskolen, han holdt på å fly i taket siden alt var så bra skrevet. Fikk mye ros for detaljer, men de henger seg opp i små ting som gjør at man nesten stryker på. Vil si det er lite du kan gjøre med det, de er vel sikkert like strenge som de jeg hadde. Du får bare håpe personen ikke stryker deg eller setter ned karakteren ned med 2\3 hakk som det ble med meg Lykke til! Lenke til kommentar
lion33 Skrevet 10. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2014 Husker jeg glemte noen kilder engang på høgskolen, han holdt på å fly i taket siden alt var så bra skrevet. Fikk mye ros for detaljer, men de henger seg opp i små ting som gjør at man nesten stryker på. Vil si det er lite du kan gjøre med det, de er vel sikkert like strenge som de jeg hadde. Du får bare håpe personen ikke stryker deg eller setter ned karakteren ned med 2\3 hakk som det ble med meg Lykke til! håpløst å glemme det viktigste men skal prøve på det tipset høyere oppe .. Ville jo ha kanskje B eller C så hadde jeg fått B eller A etter muntlig eksamen. Lenke til kommentar
War Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 På NTNU kunne klassekamerater stryke om de brukte wikipedia som kilde ^^ På HIST fikk de som brukte det ekstra god karakter Mangel på kilde ble sett på som nærmest plagiat og vurdering av å utestenge fra all utdanning. Lenke til kommentar
Teemonster Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Er dette skole eller universitet? Universitet ... Si ifra at du leverte inn feil versjon hvor det var uteblitt noen kildehenvisninger (ikke endre noe annent enn kildehenvisninger i den nye versjonen du leverer inn). Da minsker sannsynligheten for allvorlige konsekvenser (utestengning fra universitetet i et år...) Ja det var eksamen folkens !!! Det var en bacheloroppgave .30 sider..Men hvis du tror det kan hjelpe? Bør jeg møte han personlig og si det, eller ringe? tror du det vil ha noe effekt? Å møte han? Det er det jeg ville gjort, og jeg tror det kan hjelpe. Jeg er dog bare en tilfeldig person fra the interwebs så du får gjøre opp din egen mening om risiko/fordel ved å gjøre det. Om email eller person er best har jeg ingen formening om. Lenke til kommentar
lion33 Skrevet 10. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2014 (endret) Læreren sa :..... at jeg kunne sende han en mail der jeg forklarer hva som skjedde. Så skal han vise sensor det..... så nå er det opp til han .. Er det mulig å være så grei ..nå hadde jeg flaks . Endret 10. mai 2014 av lion33 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå