zyber1 Skrevet 9. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2014 Hei. I dag begynte jeg å lagge på csgo fordi jeg fikk fps drop. Den ligger på alt under 200 og dropper av og til 80 før droppet den aldri under 200. Så skulle jeg sjekke om dette var overoppheting, men det var det ikke. Skjermkortet var faktisk betydelig mye kaldere en det det var sist gang jeg sjekka. før lå det på 80 +/- nå lå det på 55-60. Har prøvd og avinstallert driveren. skjermkort: gtx770 noen ideer? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 9. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2014 Regner med at du har installert nyeste driver, hvilken CPU har du? Kjører selv konstant 299 fps med 7970 så du skal jo ikke ha noe problem. Lenke til kommentar
zyber1 Skrevet 9. mai 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mai 2014 (endret) Regner med at du har installert nyeste driver, hvilken CPU har du? Kjører selv konstant 299 fps med 7970 så du skal jo ikke ha noe problem. har nyeste driver ja, i7 2600k. Ja 770 bør klare over 200 uten problem Endret 9. mai 2014 av Michael. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 9. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2014 Kan være noe som har skjedd i en update, feks minnedump som gir fps problemer. Ser det er flere teorier og flere som har samme problem. Sette info i Launch-options og slette filer / reinstallere. Lenke til kommentar
zyber1 Skrevet 9. mai 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mai 2014 Prøver og reinstallere Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 9. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2014 Prøver og reinstallere Ta vare på config hvis du har endret mye, prøv å fjerne alle filene som ligger igjen hvis steam ikke tar alt selv. Lenke til kommentar
zyber1 Skrevet 9. mai 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mai 2014 Slettet hele csgo mappa, funket fjell Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 9. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2014 Slettet hele csgo mappa, funket fjell Da har de nok goofa en setting gjennom update Lenke til kommentar
zyber1 Skrevet 9. mai 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mai 2014 ja huff, har ikke slettet csgo etter et par formateringer, så var nok på tide Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå