Gå til innhold

Skal muligens selge gamer pcen min. Prissjekk?

Anbefalte innlegg

Heisann! Vurderer å selge gaming pcen jeg kjøpte meg for to år siden siden jeg rett og slett har sluttet å spille.

http://cdon.no/elektronikk/cdon/cdon-gaming-lorride-limited-edition-intel-core-i7-4770k-8gb-250gb-ssd-1tb-geforce-gtx-770-windows-8-1-p26502976

Er ikke denne pcen, men har samme kabinett og er fra samme serie.

Spesifikasjonene for pcen jeg har i hodet akkurat nå er:

-Gtx 670 grafikkkort

-i5 2500k prosessor 3,4 Ghz

-120gb ssd

-1Tb harddisk

-16 gb ram

Tenker også å selge med to skjermer, Corsair vengeance k90 keyboard, en steelseries mus og et corsair gaming headset.

Pcen fungerer helt fint, og det er ingen problemer med den.

Hva kan jeg forvente å få for denne pakken og hvor bør jeg annonsere, finn.no?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For en to år gammel spill PC ville jeg slått av omtrent halvparten av hva den kostet ny + kanskje 2000,- kr for ekstrautstyret du selger med. Brukt elektronikk taper seg veldig fort i verdi...

Men vent og se an litt hva slags andre forslag du får her ;-) Kan hende folk er villige til å gi mer

Endret av Scopperloit
Lenke til kommentar

7000,-

PC'en burde ikke ha noe problem med å henge med helt enda, men det er ikke noen kjøler på CPU?

Pcen kjører alle spill jeg har brukt å spille på ultra med 60 fps+ i alle fall! Tenker du da på noe vannkjøling eller noe? Er nok bare vifter som fungerer som kjøling.

Lenke til kommentar

7000,-

PC'en burde ikke ha noe problem med å henge med helt enda, men det er ikke noen kjøler på CPU?

Pcen kjører alle spill jeg har brukt å spille på ultra med 60 fps+ i alle fall! Tenker du da på noe vannkjøling eller noe? Er nok bare vifter som fungerer som kjøling.

Ja tenker siden du har en i5-2500k så har den fortsatt levetid hvis en overklokker.

Endret av Sampson
Lenke til kommentar

7000,-

Ja tenker siden du har en i5-2500k så har den fortsatt levetid hvis en overklokker.

Er nok ikke vannkjøling nei, kun vifter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...