The Little Lucid Moments Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Før i tida fikk barna høre ting som "Den som hvisker han lyver, den som lyver, han stjeler, og den som stjeler må gå i fengsel". Så ut fra en slik logikk, kanskje. Det er jo avdekket statistiske sammenhenger, men man har ingen garanti for at andre faktorer, én eller flere, spiller inn eller forklarer fenomenet... Men, dette ble vel helt off topic. Lenke til kommentar
rockPaperScissors() Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Kassedama gjorde bare jobben sin. Du (trådstarter) burde be om unnskyldning for dårlig oppførsel. Lenke til kommentar
DippyDawg Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Kassedama gjorde bare jobben sin. Du (trådstarter) burde be om unnskyldning for dårlig oppførsel.Og det med blomster. Damer liker blomster.. Lenke til kommentar
Toppitus Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Ungdom gjør meg kvalm. Får håpe enkelte får litt disiplin med årene. 3 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Du er dum nok til å røyke. Vær glad for at noen faktisk gidder å stoppe deg. 2 Lenke til kommentar
DippyDawg Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Ungdom gjør meg kvalm. Får håpe enkelte får litt disiplin med årene.for mye mat og for lite juling... Lenke til kommentar
Toppitus Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Trenger ikke å gi dem juling. Sivilliserte metoder er et alternativ. Lenke til kommentar
DippyDawg Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Trenger ikke å gi dem juling. Sivilliserte metoder er et alternativ.Ja, sivilisert juling... Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Var kassedame ung/pen? :o Eneste jeg bryr meg om på dette tidspunktet. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Han femtenåringen syntes neppe det Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Han femtenåringen syntes neppe det Tough to get... Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 Hvis man røyker som barn/ungdom så blir man ofte narkoman som voksen, ihvertfall det jeg har blitt fortalt. Og rører man alkohol før man er førti er man alkoholiker. @OP: Hvordan kan du mene de var frekke? Fordi de ikke godtok at du oppførte deg som en drittsekk? Lær deg folkeskikk til neste gang. Skal du kjøpe røyk så tidlig kan du enten lyve og vise falsk leg, eller be pent. Uansett er det opp til kassedamen/mannen om du får kjøpe røyk, og du får godta svaret du får. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-7WVSGN Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 (endret) - Endret 6. juli 2014 av Slettet-7WVSGN Lenke til kommentar
Potestas Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Er det bare jeg som syntes dette minner mye om et forsøk på å trolle? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 De er frekke? Hadde jeg stått bak deg hadde du fått en lusing i bakhodet. 1 Lenke til kommentar
U94A Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Du vet de som jobber i butikken kan få trøbbel hvis de selger til mindreårige? og at de bare gjør jobben sin.. Greit nok og prøve å kjøpe selv om man er under 18, det har jeg selv gjort når jeg var ungdom...men å være frekk nå du ikke får kjøpe? Det er ikke bra 1 Lenke til kommentar
Aqulini Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Er det bare jeg som syntes dette minner mye om et forsøk på å trolle? Nei, tenkte samme tanke. En oppegående 15åring hverken skriver slik eller oppfører seg slik, Rett og slett for dumt til at dette kan være seriøst. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 (endret) Er det bare jeg som syntes dette minner mye om et forsøk på å trolle? Nei, tenkte samme tanke. En oppegående 15åring hverken skriver slik eller oppfører seg slik, Rett og slett for dumt til at dette kan være seriøst. Oh, ye of little faith... vi tar to quotes fra Einstein: "The only difference between stupidity and genius is that genius has its limits." "Only two things are infinite: the universe and human stupidity, and i'm not sure about the former." Endret 26. juli 2014 av Schreiber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå