MohWarfighter Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Hei. Jeg har fått min første desktop nå. Det første jeg ser når jeg kobler den kabelen som står i D-sup eller noe sånnt til VGA put er "no signal detected". Skjermen heter BenQ GL2450. Jeg har tatt av støv fra RAM'en. Lenke til kommentar
y tho Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Har du valgt riktig "Source" på PC skjermen? Lenke til kommentar
MohWarfighter Skrevet 9. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2014 Det er bare en. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Den skjermen skal ha D-Sub,DVI-D og HDMi innganger, så det skal da være mulig å velge annen "Source". Men det kommer an på hvilken av GL2450 modellene du har, Komplett har 3 forskjellige modeller av dem. Lenke til kommentar
MohWarfighter Skrevet 9. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2014 Den skjermen skal ha D-Sub,DVI-D og HDMi innganger, så det skal da være mulig å velge annen "Source". Men det kommer an på hvilken av GL2450 modellene du har, Komplett har 3 forskjellige modeller av dem. Den billigste. Hvordan skifter jeg source? Lenke til kommentar
y tho Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Se om du finner en knapp på siden eller under på høyre hvor det står enter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå