Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Prøvd 3 ganger og vi "får det ikke til"

Anbefalte innlegg

Jøsses, flaut. Men la gå, vi kjører på uten AnonymDiskusjon.

Hadde med meg en jente hjem en lørdag for litt siden. Vi har snakket utrolig mye, og har en vanvittig god kjemi når vi er sammen. Kvelden kom og vi tok oss under dynen min. Her oppstod første problemet. Jeg, gutten, følte jeg traff en vegg. Det var umulig å komme seg inn. Prøvde flere ganger, og til slutt endte det opp med at jeg var halvveis inni. Jeg så på ansiktet at hun hadde det ubehagelig/vondt. Det gikk bra sa hun. Men lengre enn halvveis kom jeg ikke, og det var mildt sagt tortur på penisen. Vi ga oss. Morgenen etterpå prøvde vi på nytt, men med samme resultat.

Forhørte meg med noen venninner og det vanlige svaret var at hun ikke var våt nok. Under forsøket sa hun noe som ga meg inntrykk av at hun fort ble tørr, så neste helg stilte jeg forberedt med glidemiddel.

Ny helg kom og ting gikk langt bedre enn sist. Jeg kom inn, men det var noe som holdt igjen denne gang også, og ingen av oss hadde peiling på hva det var. En salgs usynlig vegg. Jeg som gutt hadde tilnærmet ingen tilfredsstillelse av det i det hele tatt. Svettet meg ihjel mens jeg fikk ingen seksuell følelse ut av handlingene mine.

Når jeg har gjort forarbeidet for å gjøre henne våt, spesielt første gangen, fikk jeg inntrykk av at hun var ganske trang, og tenkte at jeg kanskje var for stor. Jeg er snittet, så forstod ikke hvorfor dette ikke KUNNE føles godt.

Noen som har en eneste aning eller forslag her? Jeg har som oftest kun hatt sex med kondom (type 95 % av gangene), men har aldri hatt problemer uten. Vi har det sykt bra sammen, så jeg trenger virkelig en løsning på sexen her..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmmmm, er hun veldig trang da? Har hun hatt problemer med andre partnere? Hvordan er det om dere f.eks prøve med en dildo og glidemiddel?

Høres ut som du gjør mye rett da, med forspill og prøve glidemiddel og greier. Regner med at dere har tatt dere god tid og ikke stresser?

Får håpe det kommer noen med litt erfaring på feltet :)

Kjedelig når det blir slik da.

Lenke til kommentar

Nei, hun var ikke veldig trang da jeg kom inn, følte jeg.. da hadde det jo vært ganske godt for meg. I stedet for opplevde jeg en barriere, som gjorde at jeg ikke kom helt inn.. Jeg tenkte mye der og, og jeg klarer rett og slett ikke beskrive hvordan jeg opplevde det. Har ikke opplevd det før, så jeg kan ikke sammenligne det med noe. Glidemiddel prøvde vi ikke i det hele tatt, for jeg følte egentlig ikke det var nødvendig siste gang. Dildo eier hun ikke, sier hun, heller ingen andre sexleketøy. Vi tok oss god tid, begge er veldig komfortabel rundt hverandre.

Jeg stresser alltid litt rundt sex. Er 23, så er flaut egentlig, og har vært i et forhold i nesten et år (ikke samme jente som i tema her), og fremdeles litt sjenert rundt sex, men har aldri vært problem når akten først begynner.

Hun er en litt "mindre" person da, under snittet for jenter, mens jeg er 183. Er et helt hode høyere enn henne, og hun er ganske veltrent (dermed slank også). Har dette noe å si på hvordan jeg opplever det, mon tro?

Lenke til kommentar

Muligens at hun bør ta seg en tur til gynekolog og få sjekket at det ikke er noen cyster eller annet som kan blokkere og gjøre henne trangere.

Evt bruk kondom og godt glidemiddel(vannbasert eller skikkelig kvalitets silicon som ikke kan tære på latex gummien). Da kan man finne ut om det var fukt eller ikke som var årsaken. Kondomen vil også hjelpe til at det går glattere.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ligger hun der helt stille mens du prøver 3 ganger og det funker ikke?

Kan hende hun har "vinklet livmor" eller hva det nå heter, da kan skjeden oppleves som kort og det er ofte smertefullt for jenta at man "treffer veggen". Er ikke nødvendigvis noe man kan gjøre noe med annet enn å finne en metode sammen dere begge kan nyte :)

Anonymous poster hash: c05ae...0ba
Lenke til kommentar

Som Zimon nevner. Det er nok ubehagelig for deg å nevne det for henne, men dersom dette er et problem som fortsetter ville jeg ha anbefalt henne en tur til gynekolog for å få sjekket det. Eller.... Faen, det må være heilt jævlig for en gutt å be ei jente om å stikke til gynekolog (spesielt om du ikke kjenner henne så alt for godt)... :hmm:

Hun bør eventuelt undersøke med tanke på cyster. Eller andre unormale forhold.

Endret av Skipstrixy
Lenke til kommentar

@Zimon:

Min plan er å teste kondom og glidemiddel neste gang.

@AnonymDisusjon:

Hun virker veldig seksuell av seg, og er veldig flink til å "jokke" med kontinuerlig.

@Oophus3do:
Vi har prøvd misjonær, bakfra og med hun "ridende" oppå. Den siste har vi ikke prøvd den gangen jeg faktisk kom litt inn

Forumtroll1:

Jomfruhinnen er nok brutt. Hun har vært i forhold før, og jeg vet hun ikke er jomfru.

Forøvrig har vi begge sagt at dette har ingen av oss opplevd før. Det er jo rart når man ikke kan sette fingeren på hva det er. Har selv kun hatt 5 partnere, men ikke opplevd dette før. Jeg tar for gitt at hun har hatt minst 2-3 (ut ifra hva jeg vet), så sannsynligheten for at alt er i orden med oss begge, burde vel være ganske stor..

Sex skal da ikke være så komplisert, som jeg sa til hun da vi lå der (litt humor). Det må finnes en forklaring :o

Lenke til kommentar

Vaginisme?

Jøsses, jeg trodde ikke dette var en reell kommentar. Beklager.

Leste meg litt opp på det, og så noen bilder, og den "veggen" er der, ja. Men som nevnt andre steder, kanskje litt rart å be en dame besøke gynekolog.. Hun sa siste hun hadde sex var i Januar. "Secondary vaginismus" er en tilstand som kan utvikle seg, men om jeg bare kan finne ut hvor lang tid det tar..

Lenke til kommentar

Kan bli litt sånn hvis kjønnsleppene følger med inn, men det burde vel hun som jente skjønne selv og fikse, men på den annen side kan jenters kjede være i alle slags størrelser til ikke-eksisterende. Jeg husker ikke i farten hva den lidelsen heter.

Lenke til kommentar

Vaginisme?

Jøsses, jeg trodde ikke dette var en reell kommentar. Beklager.

Leste meg litt opp på det, og så noen bilder, og den "veggen" er der, ja. Men som nevnt andre steder, kanskje litt rart å be en dame besøke gynekolog.. Hun sa siste hun hadde sex var i Januar. "Secondary vaginismus" er en tilstand som kan utvikle seg, men om jeg bare kan finne ut hvor lang tid det tar..

Okay, beklager at jeg ikke utdypet mer enn svaret jeg gav.

Har selv opplevd jenter med vaginisme, og for meg var det veldig likt som du beskrev det. Som en "vegg". Man kan være så stiv man bare vil, og jenta så våt som det bare går ann å bli, men man kommer ikke inn. Selv ikke med en tynn finger. For noen gjør det i tillegg vondt når man prøver å penetrere.

Jeg vet ikke. Det kan kanskje være verdt det å snakke om det dere imellom, og se om symptomene og opplevelsen dere har stemmer. Så kan man kanskje snakke med fastlegen (om hun er fortrolig med det) eller en gynekolog for å få bekreftet eller avkreftet den tilstanden.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...