AnonymDiskusjon Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Jeg fikk først bronkitt. Hvor jeg ble behandlet med Pencelin. Noe jeg ikke tålte. Dagen etter avslutt kur. Fikk jeg kløene utslett over hele kroppen fra topp til tå. Jeg dro på sykehuset der jeg fikk en sprøyte som virket med en gang og en som skulle begynne å virke om ca. 6 timer. Ut på kvelden blusset det opp en del. Men neste morgen begynte det å gå sakt bort igjen. På innsiden av låra var jeg blå/lila aktig i noen timer føre det forsvant igjen. Nå i ettertid har jeg slitt med stor smerter i beina mine (5-6 uker). Lengene mener det vil forsvinne av seg selv. Jeg føler det ikke sånn. Noen som har hatt noe ligene eller vet hva det kan skyldes? har blitt sjekket for blodprop da jeg har hatt dette tidligere. Anonymous poster hash: 03158...de0 Lenke til kommentar
MoonLight Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 (endret) Muligens en bivirkning av medisinene du tok. La kroppen få den tiden den trenger får å komme seg. Det kan ta en stund. Så imens kan du prøve å holde deg ekstra sunn og drikk mye vann. Men om det etter noen uker er likt, ja da må du ta dem i nakkeskinnet og be dem hjelpe deg. Tror også du har fått dårlig blodsirkulasjon i bena. Min mor har noe lignende. Hun pleier å ta fotbad. Maserer bena og føttene og holder dem hevet høyt når hun sover eller sitter. I tillegg tar hun en slags drikk hun kjøper på yves rocher. Drikken er for vonde ben. Hun sier det er mirakel drikk. Den er i små poser som blandes ut med vann. Endret 10. mai 2014 av MoonLight Lenke til kommentar
AnnonymG Skrevet 18. mai 2014 Del Skrevet 18. mai 2014 På spesielle overflater på beina, eller noen spesielle muskler? eller bare generelt hele benet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå