mkberg Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 (endret) Heisann kjære forum. Har det litt moro med den store nettsiden YouTube, noe som jeg tror de fleste har hørt om. Har en haug med folk å spille med på PS3, men så og si ingen på PC.Lurer derfor på om det er noen der ute som har lyst til å spille diverse spill sammen som an gang i blant ender opp på det store Internet. Liste over spill som jeg har pr. dags dato: Borderlands 2 CS (alle spill) Garry's Mod Left 4 Dead 2 Payday Payday 2 Saint Row 3 Team Fortress 2 (hvem har ikke det?) Er åpen for nesten alle spill, og eneste krav jeg har er at micen kan ikke skurre eller ha klang. Håper det er noen der ute som er "keen" på å spille, og kanskje det etablerer nye vennskap? Hvem vet.. Endret 9. mai 2014 av mkberg Lenke til kommentar
Toroo20 Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Har alle spillene bortsett ifrå borderlands 2, payday, 1.6, CS:CZ og CS:GO. Add meg på skype: flasken2 PS: kan hende micen skurre littigrann og eg vil sei at eg e ganske useriøs Lenke til kommentar
hansi45101 Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 Link til youtube-kanalen? Har drevet en god del med youtube selv, ikke noe som har tatt av akkurat. Link til min kanal hvis du er interessert: https://www.youtube.com/user/hansipro Lenke til kommentar
str03mm3n Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Høres ut som ett kult konsept. Steam: str03mm3n Skype: [email protected] Kan nevnes at jeg er en smule rappkjeftet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå