rebjorn Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 (endret) Hei, Jeg har satt opp en live stream på Hitbox. De har bra tech i forhold til Twitch og jeg tenkte det ville være verdt å prøve. Folk sier de har mye mindre lag og buffering, det virker veldig greit så langt. Dessverre er det ikke mange som bruker det enda, de er fremdeles i beta.. men det tar seg nok opp etter hvert. Spiller Diablo 3 og har 2 Wizards som jeg spiller samtidig noen ganger (multiboxing). Stikk innom http://www.hitbox.tv/rebjorn om dere vil! Her er noen tidligere videoer: The Tal Rasha Sisters - Elemental Exposure - Håper dette var riktig sted å poste. Takk og ha en flott dag! Endret 27. mai 2014 av rebjorn Lenke til kommentar
rebjorn Skrevet 27. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2014 Er på nå og kjører 4 wizards. Mye å holde styr på :-) Lenke til kommentar
Merko Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 hehe, ja det kan jeg tenke meg. Hvilket program bruker du? Til selve streaminga er det vel Xsplit, men til multiboxing? Lenke til kommentar
rebjorn Skrevet 27. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2014 (endret) Haha you didn`t .. OBS for streaming, ISboxer for boxing Greit at du ikke var der på slutten, fant meg 3 elites og ble eid. Tenkte jeg skulle fikse biffen, men det endte med å ikke se så bra ut på TV :-) Endret 27. mai 2014 av rebjorn Lenke til kommentar
Merko Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 hehe Ja, tenkte det var isboxer. tenkte jeg skulle skaffe deg selv, men har egentlig ingen store planer om multiboxing i d3 for øyblikket. Lenke til kommentar
rebjorn Skrevet 27. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2014 (endret) Vel, prøv 2 da.. å spille 2 er det beste uansett. Man kan med litt skillz spille nesten som man spiller én char. Dét er umulig med 4 chars.. og mye gøyere egentlig. Lettere og bedre på alle måter. Endret 27. mai 2014 av rebjorn Lenke til kommentar
nagina Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Ikke umulig med 4 nei, er bare learn 2 mutlitbox. http://www.twitch.tv/streamerhouse Se og lær, fyren spilte 4x monk da D3 kom ut, spiller 4x wizard nå... uheldigvis spiller han watch_dogs nå, men blir sikkert å se mer D3 når folk går lei spillet. Lenke til kommentar
rebjorn Skrevet 28. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2014 (endret) Mente vel heller at man er litt limited med 4 chars. Han du referer til er flink, men det er begrensninger for hva man kan gjøre. Han må like mye løpe inn i vegger, stoppe opp for å samle charsene, velge spesifikke talent builds, noen områder er mer gunstige enn andre å gjøre runs i, etc. Han spiller da óg på lavest mulig difficulty i videoene sine. Med 2 chars kan man spille i party med andre, man kan bruke det buildet man vil, spille på høyere difficulty, manøvrere bedre, det er mye mindre downtime med å håndtere loot og townsfolk, osv Endret 28. mai 2014 av rebjorn Lenke til kommentar
nagina Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Laveste?, sist jeg sjekket så gikk det på T4 og jeg har følgt han de siste 2mnd og han har ikke spilt på laveste ^^ u r mistaken boi. Det beste er nok solo og spille med 3 andre venner Lenke til kommentar
rebjorn Skrevet 1. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2014 (endret) Ok, jeg tror kanskje vi ikke prater om samme fyren.. "Inigo Montoya"? Han har ikke spilt på lenge.. sist gikk det i Inferno MP1. Det jeg sa om å spille 2 chars vs 4 gjelder like fullt uansett. Endret 1. juni 2014 av rebjorn Lenke til kommentar
nagina Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Inigo Montoya ja, han multiboxer enda per idag, streamer hverdag ^ http://www.twitch.tv/streamerhouse sånn, det er 3 aktive streamere på streamerhouse, inigo er en av dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå