AnonymDiskusjon Skrevet 10. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2014 Nei, feber har hun ikke. Anonymous poster hash: 0f699...7ba Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2014 Vi får se i morgen, jeg kommer ikke til å gi meg før jeg møter en ordentlig doktor, og han skal SE på såret FYSISK.. La oss krysse fingrene for at alt går bra. Anonymous poster hash: 0f699...7ba Lenke til kommentar
DippyDawg Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Det går sikkert bra. Ser ikke god ut den tåa, men den er ikke blåsvart. Og bra er det. Men prøv grønnsåpebad. Bland litt sterkere enn til gulvvask og ditt med foten i badet i 10-15min 3 ganger daglig. Skyll godt av såpevannet og la det tørke godt.. Lykke til og Stå på krava! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2014 Hun får besøk av hjemmesykepleier i dag og har avtale med lege på tirsdagen. Nå er det bare opp til meg å trumfe gjennom med det hun vil. Hun er ikke av typen som sier fra, men heller den som bøyer seg i støvet etter andres befaling. Anonymous poster hash: 0f699...7ba Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Takk for svar, men det å stikke hull på blemmer er ikke særlig lurt. Dessuten har legen ingen svar på hva det kan være. Bestemoren min sier det er VONDT, og hun har aldri klaget før, på 76 år. Å si at det går over etterhvert er ikke et godt nok svar. Vi trenger hjelp NÅ! Anonymous poster hash: 0f699...7ba Stikke hull er det beste du kan gjøre selv. da ser du om det som kommer ut er blod eller væske. dermed kan du si hva det er. enten om det er kreft, eller en betennelse. ser ut som den foråtnes.... ikke bra. Lenke til kommentar
DippyDawg Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Hun får besøk av hjemmesykepleier i dag og har avtale med lege på tirsdagen. Nå er det bare opp til meg å trumfe gjennom med det hun vil. Hun er ikke av typen som sier fra, men heller den som bøyer seg i støvet etter andres befaling. Anonymous poster hash: 0f699...7ba så bra. Håper de tar tak i tåa.. Lenke til kommentar
DippyDawg Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Takk for svar, men det å stikke hull på blemmer er ikke særlig lurt. Dessuten har legen ingen svar på hva det kan være. Bestemoren min sier det er VONDT, og hun har aldri klaget før, på 76 år. Å si at det går over etterhvert er ikke et godt nok svar. Vi trenger hjelp NÅ! Anonymous poster hash: 0f699...7ba Stikke hull er det beste du kan gjøre selv. da ser du om det som kommer ut er blod eller væske. dermed kan du si hva det er. enten om det er kreft, eller en betennelse. ser ut som den foråtnes.... ikke bra.stikk hull i tåa di sjøl.. og hvordan vil du se om det er kreft?? Og er det en betennelse kommer det materie. Og ved forråtnelse hadde tåa vør blåsvart. Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 har gjort det flere ganger. tåler du ikke smerte du el? hørt om microskop, prøve til lege? det kommer ann på i hvilken grad foråtningen er. Smart ass Lenke til kommentar
DippyDawg Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 har gjort det flere ganger. tåler du ikke smerte du el? hørt om microskop, prøve til lege? det kommer ann på i hvilken grad foråtningen er. Smart ass nå er det da ikke mi tå, og min smerteterskel er ikke et tema her. Og når det gjelder prøve til legen, så er det vel best han får styre med det. Men nå skal de til legen over helga, så da blir det vel ordnings... Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 har gjort det flere ganger. tåler du ikke smerte du el? hørt om microskop, prøve til lege? det kommer ann på i hvilken grad foråtningen er. Smart ass nå er det da ikke mi tå, og min smerteterskel er ikke et tema her. Og når det gjelder prøve til legen, så er det vel best han får styre med det. Men nå skal de til legen over helga, så da blir det vel ordnings...Hvordan går det? Legge ved bilde? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2014 Hun var hos legen i dag og fikk beskjed om at hun må til spesialist. Usikker på dato. Håper vi får noen svar snart. Hun har fortsatt like vondt som før og strever med å gå ordentlig. Anonymous poster hash: 0f699...7ba Lenke til kommentar
DippyDawg Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Hun var hos legen i dag og fikk beskjed om at hun må til spesialist. Usikker på dato. Håper vi får noen svar snart. Hun har fortsatt like vondt som før og strever med å gå ordentlig. Anonymous poster hash: 0f699...7ba Håper det blir fortgang i sakene.. Lenke til kommentar
DippyDawg Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Hvordan går det med bestemoren din? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2014 Takk for at du bryr deg, det betyr mye for henne. Det går bra for henne nå, hun har vært hos spesialist, og fått forklart at det var blodpropp. Jeg er skikkelig sint på legen akkurat nå. Jeg stoler ikke på leger i det hele tatt, men dersom de VET at de ikke kan gjøre noe med dette, da burde de sende oss videre uten å blunke.. Det gikk over 3 måneder fra hun hadde vondt til hun fikk vite at det VAR blodpropp. Det er livsfarlig. Anonymous poster hash: 0f699...7ba Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2014 Unnskyld hvis jeg er vanskelig, men det er alt for lang tid. Blodpropp er noe som må behandles MED EN GANG. Ikke etter 3 måneder. Anonymous poster hash: 0f699...7ba Lenke til kommentar
DippyDawg Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Neida. Du er ikke vanskelig i det hele tatt. Godt å høre det ordnet seg. Stakkars bestemoren din. Håper det står bra til med henne. Helt enig med deg. Dette må dere gå videre med. Det er ren uforsvarlighet fra legens side. Dette kunne gått virkelig ille. Enda bra den satt i lilletåa. Stoler ikke på leger jeg heller. Mor min fikk kompresjonsbrudd i ryggen i Januar. Aldri sett henne ha så vondt før. Første gang hun ble sendt på røntgen fant de ingenting fordi de tok bilde på feil plass. Etter nytt møte med fastlegen, og ny runde på sykehuset ble det ct undersøkelse og påvist brudd. Fastlegen blei skikkelg sinna, og skal skrive sinte brev. Nå er hun heldigvis blitt bra igjen. 1 Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Vi fikk akkurat vite at det var Kreft.. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Vi fikk akkurat vite at det var Kreft.. hvem? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2014 Vi fikk akkurat vite at det var Kreft.. hvem? Ikke kreft, men blodpropp. Kanskje like farlig. Legen burde sendt henne til spesialist med en gang siden hun ikke visste noe om det i stedet for å vente så lenge. Anonymous poster hash: 0f699...7ba Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå