Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Noen som har prøvd laser?

Anbefalte innlegg

Jeg er en gutt, jeg har tatt laser ( alexandra 4 ganger, men i store mellomrom på armene mine, planen var å redusere håret på armene. Hårene har blitt redusert, men de gjenstående hårene blir lange og tynne. Jeg tok laser for en mnd siden, og nå har ikke alt vokst ut ennå, det ser ganske dårlig ut nå, noe hår har vokst der noe der, og noen steder ikke noe. Det som er problemet er at håret vokser i alle retninger, det jeg fikk vite fra de folka var at håret ikke ville vokse i alle retninger, nå har jeg litt inngrodde hår også. Det jeg lurer på om det er noen som har erfaring med laser, hun dama sier nå at jeg har tatt for store mellomrom og det gir lite effekt, vet ikke noe om det, men det som irriterer meg mest er jo at håret ikke vokser som de skal , det ser ikke ut som barbering , jeg vet ikke om jeg skal vente på at håret skal vokse ut, har ventet i 1 mnd, og det er bare veldig lite som har vokst ut i flere områder, mens de store områdene er helt hår frie ennå, håpløst, jeg vil at håret skal vokse tilbake slik at det ikke ser sånn ut, .. Blir nesten jevla skuffa når hun damma nikker der og sier jaja du trenger bare 2 behandlinger, etter 3, så nikker hun når jeg sier at de har bare blitt lengre og tynnere, ja nå må du ta igjen.. Jeg opplevde ikke at håret vokste i alle retninger i de 2 første, men i den 3, var det stygt derfor tok jeg 4 , for å håpe at de skal vokse i riktig retning.. ikke noe opp og noe ned, og sånt. hva skal jeg gjøre nå ?

Anonymous poster hash: c95f2...ca0
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...