pmba Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Stygg ulykke viste seg å være politibetjentens feil.Kameraer fikk henne frikjent fra fyllekjøringsanklager Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Håper han får sparken og bannlyst fra en politi-jobb og tilsvarende jobber, det være seg dørvakt eller sikkerhetsvakt etc, resten av livet. 8 Lenke til kommentar
Populært innlegg Andrull Skrevet 9. mai 2014 Populært innlegg Del Skrevet 9. mai 2014 En ting er at mannen er en skikkelg douchebag og løgner, men at han ikke umiddelbart fikk sparken sier vel litt om hvor korrupt det må være. Hvordan kan de ha en en politimann som går rundt å juger og finner opp forbrytelser til andre? For ikke å snakke om hvor dårlig karakter dette er snakk om. Nei, her føler jeg det er på sin rett at mer enn bare en person får sparken, og kanskje noe mer attåt. 13 Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Med så liten konsekvens for å lyve om såpass alvorlige saker kan man jo bare prøve å forestille seg hvor mye løgn som florerer blant politifolk i det daglige. 8 Lenke til kommentar
Nekoz Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 vel, eg skjønner godt hvorfor hun har gått til rettsak mot politimannen. Særligt når han er en skikkelig ***hole og lyger som det synger. Lenke til kommentar
Km12345 Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Stakkars jente! Håper virkelig den dritten får som fortjent! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 aaaalt for lav straff. Han burde miste lappen for å kjøre på stopp, og han burde miste jobben for å prøve å anklage kvinnen. Lenke til kommentar
Mr_totto Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Hadde kvinnen vært i samme situasjon som politimannen (utenom det med å anklage motparten for fyllekjøring) hadde hun sikkert fått mye strengere straff enn det han fikk... Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Videoen kan sees hos kilden til kilden: http://wtkr.com/2014/05/02/sober-woman-arrested-for-dwi-after-deputy-rolls-through-stop-sign/ Selve episoden finner sted like etter 4 min og visert tydelig hvordan betjenten ikke stopper ved Stop-skiltet. At han får fortsette i jobben er helt utrolig. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Samme skjer her i Norge å. Jeg og min eks samboer gikk å annmeldte rektoren på en skole han gikk på fordi hun ikke gjorde noe for å forhindre mobbing av sønnen vår. Mor til min sønn var stadig innom rektoren å fortalte at sønnen vår ble både fysisk og psykisk mobbet uten at en eneste ting ble gjort. Rektor meldte oss til slutt til barnevernet, hvorfor vet ikke jeg. Saken med rektoren ble hvertfall henlagt å vi fant ut i ettertid at rektoren var gift med politimannen som hadde saken. Prøvde så å gå til en annen kommune med saken, men fikk bare beskjed om at man ikke kan annmelde samme forhold 2 ganger. Ble til slutt så ille at vi måtte ta sønnen vår ut av skolen å han blir å starte på ny skole til høsten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg