Tfosheim Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Nye Catalyst-drivere fra ATI ATI sine nye Catalyst-drivere for RADEON-kortene skal gjøre systemet mer stabilt og legger til automatisk "lovlig" overklokking for XT-familien. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 men det var omega versjonen av driveren som måtte til for at Halo skulle fungere. Spesielt fornøyd med, som artikkelen og trekker frem, openGl og Direct3d sidene som har fått en seriøs overhaling. ps. omega driverne har med overklokkingsjusteringer dersom en velger å installere de og. Lenke til kommentar
magfa Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 brukt de 1ukes tid, funker med halo. (9700) men de er ikke bra til mitt kort. har mere lagg en jeg har hatt i spill før. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Litt gamle nyheter kanskje? Men de nye driverne er meget gode... Spesielt de nyeste omega Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 brukt de 1ukes tid, funker med halo. (9700) men de er ikke bra til mitt kort. har mere lagg en jeg har hatt i spill før. tror det er mer Halo sin feil en driverne... hakker og står i litt her og, men veldig varierende i Halo egentlig. Noen steder går fps i hundre bokstavelig talt og andre brett skikkelig dårlig. men om det hakker i andre spill så får du bare håpe på bedre vår neste gang Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Overdrive funksjonen er kun støttet for R9800XT i 3.8 driveren. Støtte for R9600XT kommer ikke før catalyst 3.9. Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 der skjer en feil når man installerer de nye Cat3.8 driverene. det som skjer er at standard oppløsninger blir ikke lagt til i registeret og når Halo og andre spill prøver å finne ut hvilken oppløsninger som er tilgjengelige så finner spillene ikke oppføringer på oppløsninger dem kan bruke og resultatet er meget variert. Halo crasher, Freelancer klager, Sacrifice starter opp med sykt høy oppløsning mens andre spill ikke reagerer. jeg løste det problemet med å bruke ATI's nye avinstallerer og reinstallerte driverene igjen og nå funker alt sånn som det skal. eneste negative jeg har lagt merke til med Cat3.8 er at Escape Velocity Nova ser ut til å 'lagge' litt med det nye driverene, noe man legger veldig godt merke til når man kjører spillet i 2x hastighet. ellers må jeg si at smartshader funksjonen er lettere morro selv om det er lettere vekkastet.. Lenke til kommentar
JaBBe Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 På mitt radeon 9500pro kort sank ytelsen drastisk med disse driverne. Fikk 9000 poeng i 3dmarks 01, og 2500 i 03. Kjører 3.5 nå og klarer 4010 i 03 med overklokking av minne og gpu Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 jeg gikk opp ca 500 poeng i Final Fantasy XI benchen fra 4600ish til 5114, 3Dmark gidder jeg ikke å prøve engang.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Ingen merkbare forandringer på mitt system med Cat 3.8 Lenke til kommentar
vegham Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Glad eg har ATi kort. Fordi ATi er bare best. Eneste som kan overaske meg nå om ATi, er vist dei finner på noe dumt sånn som Nvida gjorde (NV30). Ellers regner eg med ATi vil lede ei god stund til btw. bruker Omega Driver fordi dei funker best. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Prøvde de nye omega driverne nå, synes virkelig du ahr litt mer kontroll med disse. Tøft med 2 valg av drivere:) ikke bare "jukse" drivere, skal ikke nevne navn på produsent Lenke til kommentar
eab Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Funker den "vpu recovery" til alle ati radeon kort, inkludert mitt radeon9100? Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Funker den "vpu recovery" til alle ati radeon kort, inkludert mitt radeon9100? Ja, den skal fungere for alle Radeon-baserte skjermkort Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 yup VPU fungerer, greidde å tvinge fram låsing av grafikkortet mitt og etter en kort stund så dukket windows skjermen opp igjen med en beskjed at 'grafikkortet sluttet å reagere på driverkomandoer og har blitt reset. vil du sende inn en feilrapport til ATI?' Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Kommer det en test? Hadde vaert kult om dere kunne testet drivere mot hverandre. Er de nyeste virkelig de beste? Hva med for litt eldre kort? Lenke til kommentar
hs Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Hos meg kræsjer systemet når jeg prøver å starte BF 1942. WinXP sier det er driverne sin feil. Hittil har det skjedd hver gang jeg har prøvd å starte et spill (bortsett fra kabal). Er vel ikke noe annet å gjøre enn å installere 3.7 igjen... Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Hvor kan jeg finne omega-driverne? Lenke til kommentar
norrick Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Forferdelig late folk er nå om dagen da... Et sekunds søk på google.com ga meg dette http://www.omegacorner.com/ Lenke til kommentar
jcs0607 Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 ser ut som ati har leaket noen nye drivere, de kan lastes ned hos omegacorner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå