Gå til innhold

Ja dette var nok stas

Anbefalte innlegg

Tenk, i nesten en time holdt Hareide den store Dalai Lama i hånden under et møte. Han fikk også klem må vi vite. Så dette er nok viktig i den store politiske debatten. Ja så var de opptatt av menneskerettigheter også demokrati. Men viktigst, de holdt hender. Nå mangler vi bare rose tog med Dalai Lama i spissen. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/hareide-og-dalai-lama-holdt-hender-under-moete/a/10122820/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I mange kulturer er det helt vanlig at menn holder hender, som et tegn på vennlighet. Ser derfor ikke helt problemet.

Nå er det du som tenker problem. For meg handler det mer om latterlig at man sitter og holder hender under et møte. Uansett kulturer.

Og hvorfor er det latterlig? Fordi det føles uvant?

Lenke til kommentar

I mange kulturer er det helt vanlig at menn holder hender, som et tegn på vennlighet. Ser derfor ikke helt problemet.

Nå er det du som tenker problem. For meg handler det mer om latterlig at man sitter og holder hender under et møte. Uansett kulturer.

Nå er det vel ikke uvant og holde hender. Men at det liksom skal være så stas med Dalai Lame, det er komisk.

Lenke til kommentar

Vel, jeg vil vel si at denne Hareides "kos" er noe mindre latterlig, enn visse andre politikere som nekter å møte med Dalai Lama.

Muligens fordi du ikke ser verdien i og styrke Norges forhold til Kina.
Muligens fordi jeg ser hypokratiet og løgnene til politikerne som latterlige når de er SÅ gjennomsiktige som i dette tilfellet. ;)
Lenke til kommentar

Vel, jeg vil vel si at denne Hareides "kos" er noe mindre latterlig, enn visse andre politikere som nekter å møte med Dalai Lama.

Muligens fordi du ikke ser verdien i og styrke Norges forhold til Kina.
Muligens fordi jeg ser hypokratiet og løgnene til politikerne som latterlige når de er SÅ gjennomsiktige som i dette tilfellet. ;)

Din subjektive oppfatning skal ingen ta i fra deg.

Lenke til kommentar

Nå er det vel ikke uvant og holde hender. Men at det liksom skal være så stas med Dalai Lame, det er komisk.

Men det er nok uvant når de gjør det i offisielle sammenhenger, noe som var tilfellet her. Selvfølgelig var det vel det for Hareide også, og det var vel derfor han ble så fascinert

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...